Jedva čekamo Weekend Media Festival!

| Tech |

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak
Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak

Šesti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održat će se ove godine od 19. do 22. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. I ovogodišnji Weekend obećaje vrhunski doživljaj za svoje vjerne posjetitelje tijekom sva četiri dana trajanja. "Šestu godinu zaredom Weekend okuplja više od 4 000 domaćih i regionalnih medijskih, marketinških i PR profesionalaca iz cijele regije, ali i brojne goste iz Europe, Amerike...Vrhunska predavanja, zanimljivi paneli, radionice i prezentacije, opušten networking, upoznavanje s aktualnim svjetskim trendovima u komunikacijama i odlična zabava - na repertoaru su i ovoga Weekenda", najavljuje direktor Weekend Media Festivala, Tomo Ricov.

"I ove godine ćemo se programom Weekend Media Festivala osvrnuti na najznačajnije događaje u medijskoj, marketinškoj i komunikacijskoj industriji u protekloj godini. Regionalni stručnjaci i vodeći ljudi industrije raspravljat će o ključnim temama, a kroz veliki broj radionica sudionici će moći steći neka nova znanja i iskustva. Kao i svake godine, fokus ćemo usmjeriti i na teme šire od komunikacija, pa ćemo raspravljati i o EU kao glavnoj temi ovoga ljeta te poslovnim strategijama i mogućnostima te prijetnjama za tvrtke pri ulasku na 500milijunsko tržište", ističe Nikola Vrdoljak, direktor programa. 

Ove godine Weekend će uz brojne predavače ugostiti i dr.sc. Nicolasa Kfurija, profesora Strategije u Poslovnoj školi Cotrugli, vrhunskog marketinškog stručnjaka čiji glavni interesi uključuju strateško i međunarodno poslovanje. Predaje na privatnim i javnim sveučilištima diljem svijeta, uključujući poslovne škole u Njemačkoj, Španjolskoj i Meksiku. G. Kfuri stjecao je iskustvo u poslu rabeći sve tehnike marketinškog miksa, razvijajući procese strateškog planiranja, procjenjujući i odabirući dijelove tržišta te razvijajući i prenoseći strategiju pozicioniranja. Sukus svojih znanja i iskustva predstavit će i na ovogodišnjem Weekendu te održati predavanje na temu utjecaja društvenih mreža na marketinške procese.

S obzirom na veliki značaj društvenih mreža kako u privatnom tako i u poslovnom okružju, ove će godine na Weekendu premijerno biti održana i dodjela nagrada SoMo u organizaciji magazina planb.hr te digitalnih agencija Gingernet i Jasno&Glasno.Za sve one koji su napravili mobilnu aplikaciju bez koje se ne može živjeti, snimili internetski YouTube blockbuster, osmislili Instagram profil koji je melem za oči, a da pripada unutar social ili mobile kategorije, svoje radove mogu prijaviti na http://somo.weekendmediafestival.com, gdje će ih vrhunski ugostiti i obasuti ljubavlju pomno odabran međunarodni žiri.

I ove godine Weekend i HURA nastavljaju s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije – Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije, a radovi se mogu prijaviti putem http://www.balcannes.com/kako-sudjelovati. Uz Balcannes, još jedan od okosnica programa Weekenda 2013. je i Pogled preko plota. Za sve one koji žele saznati što smo propustili od Weekenda do Weekenda, organizatori i ove godine dovode šest stručnjaka koji će brzo i dinamično prenijeti sve što moramo znati.

Prošlogodišnji Weekend Media Festival ugostio je oko 4 000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cijele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je potvrdio poziciju mjesta najboljih koncerata i partija s kojima završava ljetna sezona u Rovinju.