Instagram navodno zaradio 20 milijardi USD prihoda od oglasa u 2019. godini

| Tech |

Pixabay

Instagram je u 2019. godini zaradio oko 20 milijardi USD prihoda od oglašavanja, čineći više od četvrtine ukupnog prihoda Facebook Inc.-a.

Facebook Inc. kupio je platformu za razmjenu slika za 715 milijuna USD 2012. godine, u vrijeme kada ona nije imala samostalnu strategiju za ulaganje novca od reklama.

Od kada je Facebook kupio Instagram, Instagram nastavlja zarađivati na isti način kao i Facebook, prodajući oglasni prostor i stavljajući plaćeni sadržaj u feedove i storyje korisnika.

Podaci dolaze iz nepoznatog izvora koji je upoznat s tvrtkom koja je tražila da ostane anonimna jer informacije nisu javne. No, ako su nagađanja istinita, Instagram svojom zaradom nadmašuje i YouTube platformu, koja u istom razdoblju zaradila 15,1 milijardi USD.

Facebook Inc. ne objavljuje prihode svojih tvrtki zasebno, već, umjesto toga, u svom godišnjem izvješću o zaradi ističe svoje tvrtke kao "obitelj aplikacija".

Facebook Inc. odbio je komentirati vijest o zaradi od Instagrama.