Facebook testira novi "Want" gumb

| Tech |

Want gumb na Michael Kors fan stranici

Čini vam se kako su nekada vaše mogućnosti na Facebooku malo ograničene? Ne samo da nešto lajkate već to obavezno pod svaku cijenu i želite? Uskoro će vam Facebook olakšati i ponuditi mogućnost vaše vlastite „want“ liste pomoću "want" gumba. Iako su se one snalažljivije pripadnice ljepšeg spola već dosjetile kako doskočiti ovom Facebook nedostatku i osmislile foto albume pod nazivom „Wish list“, Facebook je odlučio ipak izbaciti službenu verziju ovog potencijalnog raja za modne marke.

Ova popularna društvena mreža trenutno je u fazi testiranja ove nove, odlične opcije. Naravno, nisu čelni ljudi Facebooka ludi i ne uvode ovu opciju samo kako bi žene bile sretnije i na suptilan način svojim muškarcima davale do znanja što moraju kupiti za Božić ili rođendan nego se iza toga krije potencijalni, polagani početak Facebook e-tgovine. Za sada Face testira nekoliko varijanti naziva gumba, pa smo tako doznali da je najveća dilema između „want“ i „collect“, a vjerojatno će odabrati onaj na kojeg ljudi bolje reagiraju, po nama je to „want“.

Za sada se testiranje provodi s nekoliko odabranih modnih kompanija poput Victoria’s Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, i Fab.com. Priča je vrlo jednostavna, na Facebook fan stranici u „Collections“ dijelu moći ćete pregledati komade iz kolekcija odabranih kuća te ih dodati svojoj wish listi, vašim prijateljima će se to pojaviti u newsfeedu jednako kao i kad lajkate nešto, a prilikom pritiska na want gumb,moći ćete i dodati komentar, nešto poput „Za rođendan“. Naravno, u igri ostaje i like gumb, a negdje će biti i naznačen direktan link na kojem određeni komad možete i kupiti. Naravno, na početku će se moći „wantati“ samo određen, limitirani broj modnih marki, no sigurni smo kako će se i to s vremenom promijeniti.

Prema nekim informacijama, fotografije s komadima iz kolekcije nećete moći naći u albumima već samo ukoliko je netko od vaših prijatelja prethodno lajkao i wantao navedeni komad i vama će ta fotografija biti dostupna. Facebook ovime želi postići da odjeću morate otkriti u svome newsfeedu i na neki način podijeliti sa svojim prijateljima te eventualno i kupiti pa i tu informaciju dakako podijeliti.

Naravno, taj način neće se samo potaknuti prodaja već će stvoriti određena interakcija i dublja veza između potencijalnih klijenta i fanova s modnim markama.
Prema nekima ovaj potez Facebooka je direktan napad na Pinterest kojemu je najveća kritika kako mu nedostaje opcija za kupnju. Ukoliko ideja zaživi, možemo očekivati veliki boom “F-commerca”. Iako su predstavnici Facebooka demantirali kako ova nova opcija ima ikakve veze s velikom Facebookovom akvizicijom Instagrama, vrlo lako možemo zamisliti kako bi u budućnosti ova opcija mogla biti dodana i na tu „fotografsku“ društvenu mrežu .