Facebook se vraća promocijama na lajkove

| Tech |

Tu opciju ukinuo je prije više od godinu dana strogo uvjetujući da se sve promocije moraju odvijati kroz aplikacije i da se mora jasno naznačiti da Facebook nema nikakve veze s organizacijom i promocijom natječaja. Neki su tada odahnuli, a neki su se osjećali zakinuto ili kako poslovica kaže „Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane!“. Svi koji se bave komunikacijom na društvenim mrežama uhvatili su se u koštac s objašnjavanjem upravi ili klijentima što, zašto i kako sada organizirati nagradne natječaje na toj društvenom mreži.

I taman kad smo sve uspjeli uvjeriti u prednosti (a ima ih više) i odabrali aplikacije prema dostupnim budžetima i strategiji brenda ili tvrtke, Facebook je preko noći odlučio - vraćamo se natrag na promocije na Timelineu! Možete koristiti Like, Comment pa čak i tražiti da vam se pošalje prijava za natječaj putem privatne poruke!

Jedine Facebook funkcionalnosti koja se ne smiju koristiti kao uvjeti natječaja su Share i tagiranje. Tvrde kako žele da korisnici i dalje na svoje osobne profile dijele samo kvalitetan sadržaj.

I što sada?

S obzirom da sam u ovom poslu dovoljno dugo,  već sam organizirala ovakve promocije. Nema nepoznanica, znam sve trikove i tajne koje mogu primijeniti, a trebat će mi.

Olakšat će ova novonastala situacija onima koji nisu uspijevali odvojiti iz svog budžeta dio za aplikacije da svojim kupcima ponude dodanu vrijednost zato što su svoju vjernost pokazali i klikom na Like stranice. 

Onima koji su odvojili budžet za aplikacije toplo ću preporučiti da ga za tu svrhu i iskoriste. Kako i sam Facebook naglašava, aplikacije se mogu bolje povezati sa strategijom brenda ili tvrtke i njegovim vizualnim identitetom te bi s toga trebale imati i veći utjecaj na širenje glasa o kvaliteti među ciljnom skupinom na Facebooku. 

Što se nije promijenilo?

I dalje je potrebno navesti u pravilima da Facebook nema nikakvu poveznicu s organizacijom i provedbom nagradnog natječaja kao i do sada. I naravno, odvojiti budžet za oglašavanje!

Veći broj promocija na pojedinoj fan stranici trebao bi doprinijeti  povećanju aktivnosti te stranice, a s tim i mogućnost da se objave te stranice češće pojavljuju u News Feedu korisnika. No, Facebook nam je već prije jasno dao do znanja da će bez oglašavanja objave stranice vidjeti tek oko 20% fanova.

Moglo bi se tu još puno toga reći o prednostima i nedostacima organizacije promocija na Timelinu stranica, no ostavit ćemo to za neki drugi blog post dok ih ponovno isprobamo. 

Što mislite o povratku promocije na Timeline? Veseli li vas to ili ne?