Facebook promijenio News Feed

| Tech |

Facebook
Facebook

Facebook je napravio izmjene u svom News Feedu kako bi pomogao korisnicima da vide više relevantnog sadržaja. Promjene su nazvane "Story Bumping", a odnose se na pomicanje starijih priča na vrh korisnikovog News Feeda, ukoliko su ih propustili prilikom svoje posljednje posjete Facebooku. Ranije je Facebook postavljao samo najnovije priče na vrh News Feeda. Ipak, korisnici koji ovoj društvenoj mreži pristupaju preko mobilnih uređaja morat će još malo pričekati na primjenjivanje ovih promjena. 

Poplava sadržaja u News Feedu je bila sve veća i veća kako sve više ljudi i brendova koristi Facebook. Iz kompanije navode kako se u News Feedu prosječnog korisnika svakog dana pojavi prosječno 1.500 objava. Zbog ograničenog prostora i vremena, Facebook obično isporuči oko 300 objava svakom od njih. S promjenama u News Feedu, kompanija je uočila povećanje broja lajkova za pet posto, kao i komentara i podjela objava. Ljudi sada više listaju i pretražuju sadržaj. Promjene nisu utjecale na reklame, koje bi se sada mogle pojavljivati još češće.

Napravljena je još jedna manja promjena, nazvana "Last Actor". Ako ste komentirali ili lajkali nečiju objavu, ta će se osoba pojaviti na višem mjestu u vašem News Feedu. Kako vam se sviđaju nove promjene na vašem Facebooku?