Web Summit trajao je tri vrlo intenzivna dana na kojima je Duart predstavio svoju uslugu, pretraživu platformu glumaca primjenjivu na svim svjetskim tržištima. Biti dio „futurista“ koji mijenjaju svijet i čine ga boljim mjestom, zaista je bilo nevjerojatno postignuće.
Biti odabran među tisućama tvrtki i predstavljati se pred 60.000 posjetitelja zaista je bilo poput dobitka na lotu. Međutim mnogim posjetiteljima upravo Duartovog štanda, oko 100-tinjak ostvarenih kontakata, zaključili su da takva usluga nedostaje i u njihovim zemljama; Portugalu, Češkoj, Ukrajini, Rumunjskoj, a najzanimljivije je nepostojanje istoga na jednom od najvećih svjetskih tržišta: Indiji.
„Odlazak na Web Summit koji smo u cijelosti financirali iz vlastitih izvora urodilo je brojnim sastancima, kontaktima te pregovorima za lansiranje Duarta i u drugim zemljama svijeta. Vrlo smo zadovoljni ostvarenim kontaktima jer su vrlo izgledni u realizaciji. Kada bi osvojili jedno od najvećih tržišta Indiju, sa svojim Bollywoodom, mislim da nam ne bi bilo kraja. Važnost ovakvih sajmova je da sagledamo mogućnosti iz šire perspektive, izvan okvira hrvatskog tržišta, te budemo u toku sa svjetskim trendovima u IT-u.“
Sastali su se i s investitorima poput Manisha Singha iz Londona i Louisa Severinea iz USA koji su im svojim savjetima i kontaktima omogućili „prozor u svijet“. Među prisutnima bila je i urednica Vogua Suzy Menkes, dj Martin Garrix, su-osnivač Facebook-a Dustin Moskovitz, Sara Sampaio model Victoria Secreta, Jeff Holden iz Ubera, direktorica Mercedes-Benza Daniela Gerd tom Markotten, Diane Tryneski iz HBO-a, Werner Vogels iz Amazon.com te mnogi drugi.
Kako su istaknuli organizatori Web Summita bilo je to najveće okupljanje izvršnih direktora u povijesti na jednom mjestu. Vodeće tvrtke poput Googla, Booking.com-a, IBM-a izlagali su na istom mjestu gdje i startupi u Alpha i Beta fazi. Duart se istaknuo svojom domišljatošću, listom klijenata poput Netflixa, Art filmsa iz Finske, HRT-a i naravno svojom zaštitnom bojom brenda.
„Tehnologija kao horizontalna djelatnost primjenjiva je na svim poljima, pa tako i u kulturnom sektoru. Primjenjujući je pomaže nam da ubrzamo i profesionaliziramo procese, što je u ovako brzorastućem sektoru itekako potrebno. Hrvatska je s 2014. na 2015. povećala svoj prihod od filmske industrije za 100% i to je jedan od razloga zašto bismo trebali ulagati u digitalizaciju podataka pa tako i u Duart, sa svojom bazom podataka glumaca. Jedan od naših ciljeva; promocija glumaca na svjetskom tržištu smo s ovim sajmom itekako postigli, ostaje širenje na druge sektore, uvođenje novih ideja na platformu čime će definitivno i hrvatski filmski sektor profitirati. Daleko smo još od industrije i to ne po vještinama, znanju ili resursima koje Hrvatska nudi, već po općem shvaćanju i viđenju filma kao industrije koja pridonosi jako puno novaca i generira mnoga radna mjesta. Cilj Duarta je dakako i širenje na zemlje regije, stoga veliko hvala svima koji su proteklih dana pružali podršku na društvenim mrežama i javljali se za suradnju, sigurno je da ćemo istu i ostvariti vrlo skoro.“ Istaknula je Sanja Drakulić, osnivačica Duarta.
Duartu možemo čestitati na postignutom uspjehu i poželjeti da i dalje raste i razvija se punim plućima, poglavito u kulturi koja zaslužuje mnogo veću podršku, pozornost i potporu svih institucija u Hrvatskoj, ali i medija, kao pozitivan primjer širenja na svjetska tržišta, ali i predstavljanje Hrvatske u svijetu. Njihov projekt podržali su sastankom i zamjenik Veleposlanika Hrvatske u Portugalu gosp. Hrvoje Ćurko, kao i talijanski mediji.
Web Summit je od 2007. do danas narastao nevjerojatno puno i pored sličnih sajmova istog osnivača Paddy-a Cosgravea i sajmova u Hong Kongu Rise ili Collisiona u New Orleans, USA i dalje mediji cijelog svijeta definiraju upravo Web Summit kao najveći tehnološki sajam na svijetu.