Digitalni studio Hello Velocity je osmislio novi font

| Tech |

Želeći ukazati na problem konzumerizma koji predstavlja jedan od simbola suvremenog života u kapitalističkim društvima, digitalni studio Hello Velocity osmislio je novi originalni font sačinjen od elemenata logotipa najpoznatijih svjetskih brendova i korporacija.

U svojoj osnovi, Brand New Roman predstavlja font koji poziva na provokativno korisničko iskustvo, budući da se njegovim instaliranjem putem Chrome i Firefocx plugin-ova čitava internet mreža pretvara u funkcionalne reklame koje umjesto tekstova sadrže čitljive i privlačne mješavine brendinga.

Kako bi prikazao koliki utjecaj na naše živote i svijest imaju pojedina korporativna imena, poznati studio je upotrijebio čak 76 prepoznatljivih logo elemenata preuzetih od kultnih kompanija među kojima su se našli brendovi kao što su Amazon, Target, Volkswagen, McDonald’s, Pepsi i mnogi drugi. U nastavku vam dajemo uvid u praktičnu primjenu fonta, a više o samom projektu saznajte na službenoj stranici Hello Velocity.