Sa švedskim modnim divom H&M-om nikada nam nije dosadno, a za 2018. već su najavili lansiranje novog brenda. Jedva čekamo!
Nedavno je naš omiljeni Šveđanin objavio u svojem mjesečnom poslovnom izvješću iznenađujuću vijest. Nama možda iznenađujuću, međutim za H&M ništa neuobičajeno. Tiho i mirno, tek navedeno u nastavku jedne od rečenica poslovnog izvješća, H&M je lansirao pravu bombu.
U izvješću navode ''Stvaranje i pokretanje novih brendova važan je dio naše strategije rasta, a iduće godine planiramo pokrenuti još jednu novu marku.'' Da, dobro ste pročitali. Nakon brendova COS, Monki, Cheap Monda, Weekday, & Other Stories te nedavno lansiranog Arketa, velika obitelj H&M-a očekuje prinovu kojoj se svi neizmjerno već veselimo!
Međutim, koncept nove H&M bebe, odnosno stil, filozofija marke, kao ni cjenovni segment, još uvijek nisu poznati. A dobro čuvana tajna je i samo ime novog brenda koje je također za sada nepoznato.