Što učiniti ako imate problema s kolegama na poslu?

| Lifestyle |

Instagram/@stephweizman

Biti zaglavljen u toksičnoj situaciji na poslu zna biti jako škakljivo, a loši međuljudski odnosi mogu ozbiljno narušiti vaše samopouzdanje i stvoriti osjećaj kao da ste zauvijek zapeli u nekoj situaciji.

Radni prostor je  stanica za loše ponašanje jer svaka situacija s više osoba uključuje potencijalne sukobe, a ako tome dodate ego i ponos, ta dinamika se pojačava.

Jedna od najčešćih situacija koja vam se može dogoditi na radnom mjestu je netrpeljivost vašeg nadređenog prema vama. Pitanje je kao se nositi s tim? Istina je da nećete stalno dobivati pohvale od svog nadređenog, ipak su oni ti koji bi firmu trebali konstruktivnom kritikom, a ne samo, isključivo pohvalama.

No, ako se osjećate kao da imaju osobni problem s vama i ako vam se čini da ne možete učiniti ništa po to pitanju jer ako nešto učinite to može biti pogubno za vas, duboko udahnite jer ovo neće nestati samo od sebe.

Kako ćete se nositi s ovim problemom, ovisi o situaciji, ali ne postoji brzo rješenje.

Ako se sami želite suočiti s tim, pokušajte biti što je moguće više nekonfliktni. Svom nadređenom s kojim imate problem recite nešto poput: "Želim imati dobar radni odnos s vama i imam osjećaj da vi možda niste zadovoljan mojim radom. Možete li mi reći gdje griješim? ". Zatim zajedno napravite plan kako se možete poboljšati.

Ako se problem nalazi na donjem dijelu ljestvice, neki ljudi će ga, možda, htjeti izravno povećati, a ako smatrate da vas počinju maltretirati, taj biste problem trebali riješiti u odjelu za ljudske resurse.

Pitanje ljudskih resursa moglo bi biti dovoljno jer iako možda nikada nećete biti najbolji prijatelji, dužnost vašeg nadređenog je da ostane profesionalan.