Kako pravilno odrediti prioritete i organizirati svoje vrijeme?

| Lifestyle |

Dobra organizacija uopće nije toliko komplicirana i ne oduzima previše vremena, samo je potrebno malo volje.

Svi imaju određeno razdoblje godine kada se osjećaju premoreno i kada im i najmanje obveze predstavljaju veliki zadatak. To je posebno izraženo sada kada se sve polako vraća u normalu i odjednom se susrećemo s velikom količinom zaostataka koje moramo obaviti.

No,jako je važno znati napraviti pauzu i na ispravan način organizirati svoje vrijeme.

U nastavku vam donosimo 3 savjeta kako najbolje iskoristiti 24 sata u danu.

Ugasite mobitel
Pametni telefoni i društvene mreže u potpunosti ubijaju produktivnost u svakom smislu. Ništa ne odvlači pažnju više nego notifikacije koje uporno stižu. Istraživanja su pokazala da osobe koje stalno pišu poruke i koriste mobitel na poslu su manje uspješni od onih koji to ne rade. Usredotočite se na ono što je pred vama i potrudite završiti započeto. Društvene mreže će i dalje biti tu kada završite obveze.

Odspavajte
Iako to možda zvuči kao posljednja stvar koju trebate uraditi kada se osjećate umorno i imate veliki broj obveza, tada vam je san najviše potreban. Ako ste dovoljno naspavani, automatski ćete se lakše usredotočiti na poslovne obveze, lakše ćete pamtiti i bit ćete kreativniji.

Prestanite odgađati obaveze
Odlaganje malih obveza na stranu može kreirati veliku planinu koja će vas naposljetku zatrpati. Uz to, kada odgađate stvari, one ne nestaju, nego se zadržavaju u pozadini vaših misli i stvaraju vam nervozu. Zbog toga se preporučuje svaki dan uzeti barem 10-ak minuta za obaviti stvari koje biste inače ostavili za neki drugi dan.