Jeste li ikada čuli za fenomen "mršavih" ogledala u trgovinama?

| Lifestyle |

Anthropologie
Anthropologie

Koliko vam se puta dogodilo sljedeće? Uđete u trgovinu, probate haljinu u trgovini i kupite je. Ali onog trenutka kad je odjenete kod kuće, izgleda malo drugačije...nekako manje laska vašem tijelu. Zahvaljujući američkoj kompaniji zanimljivog naziva The Skinny Mirror, ovo bi nam se od sada moglo događati i puno češće.

Zašto pitate se? Kompanija prodaje zakrivljena ogledala, dizajnirana posebnom tehnikom kojom izgledate oko 5 kila mršavije. Osnivačica tvrtke, Belinda Jasmine, na početku je izrađivala ogledala, čije cijene se kreću od 165 $ do 5,500 $, kako bi ih ljudi koristili u svojim domovima i tako se osjećali bolje te bili više motivirani da dođu do željene kilaže. 

Urednici Business Insidera su objavili kako kompanija dobiva sve više i više narudžbi od trgovina diljem svijeta, uključujući i jedan neimenovani brend koji navodno ima više od 450 dućana po cijelom svijetu. U stvari, u nedavnom istraživanju koje je objavljeno na stranici "Skinny Mirrora", podaci su pokazali kako je čak 88% kupaca koji su koristili "mršavo" ogledalo, uistinu i kupilo donje rublje u jednoj Švedskoj trgovini - ali samo njih 73% je nešto kupilo koristeći obično ogledalo. U trgovačkoj i modnoj industriji ove brojke su itekako važne!

Čak i Kim Kardashian kod kuće ima jedno ovakvo ogledalo. Možda je to razlog njenom samopouzdanju i činjenici da iz kuće često izlazi u (pre)oskudnim odjevnim kombinacijama?

Kim Kardashian
Kim Kardashian

I dok je malo podizanje samopouzdanja pozitivna stvar, nismo posve sigurni da je korištenje optičke varke i iluzije kako bi namamili kupce na trošenje više novca baš pošteno. Čak i ako je logo ove kompanije istaknut na svakom ogledalu.

Biste li vi bili uzrujani da otkrijete kako vaše najdraže trgovine koriste "mršava" ogledala?