I Muzej suvremene umjetnosti u ružičastom

| Lifestyle |

 

MSU u ružičastoj boji za udrugu "Sve za nju"

U sklopu globalne kampanje kompanije Estee Lauder - „Breast Cancer Awareness“ građevine i znamenitosti diljem svijeta osvijetljene su ružičastim svjetlima tijekom listopada, mjeseca koji simbolizira borbu i podizanje svijesti o raku dojke. Tako je u Zagrebu do 31. listopada osvijetljen Muzej suvremene umjetnosti, a na taj način skreće se pažnja na važnost ranog otkrivanja raka dojke.

Riječ je o prvom osvjetljavanju neke građevine u Hrvatskoj u sklopu ove kampanje, a Muzej je osvijetljen svakim danom od 19 do 20 sati.

MSU u ružičastoj boji za udrugu "Sve za nju"

Inače, u sklopu ove kampanje u parfumerijama diljem Hrvatske dostupni su Estee Lauder i Clinique „Pink Ribbon“ proizvodi, čijom kupnjom se donira 20% maloprodajne cijene Udruzi „SVE za NJU!“. U parfumerijama se mogu kupiti i ružičaste mašnice koje su simbol poštovanja.

Tema kampanje za 2012. je „Hrabrost“, „Vjerujte u svijet bez raka dojke. Mi smo ovdje dok ga ne ostvarimo“, poručuju nam iz Estee Laudera. U 2010. godini ova kampanja ostvarila je novi Guinnessov rekord s najviše osvijetljenih znamenitosti u 24 sata s istom svrhom.