Kiehl's otvorio 5. dućan u centru Zagreba

| Events |

Kiehl's

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, jučer je otvorio svoja 5. vrata u Centru Cvjetni, u centru Zagreba.

Nakon više od tri godine na tržištu i sada već četiri dućana u Splitu, Zadru i Zagrebu, Kiehl's Since 1851 otvorio je dugoočekivana vrata i u centru Zagreba, u Centru Cvjetni. Jedinstveno svim Kiehl's prodavaonicama i novootvorena prodavaonica odiše Kiehl'sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. Samim ulaskom u jedinstveni prostor, posjetitelji mogu prepoznati dugu povijest i ekscentričan karakter Kiehl'sa, a na samom ulazu posjetitelje zabavlja Kiehl'sov poznati kostur Mr. Bones. Dućan u centru Zagreba razlikuje se po nekoliko elemenata koji se ne mogu naći u ostalim dućanima, poput “Feel our formulas” kutka gdje posjetitelji mogu isprobati sve proizvode na vlastitoj koži (mogućnost tretmana maskama, isprobavanja pilinga, proizvoda za čišćenje lica i sl.).

Na dan otvorenja ispred trgovine održan je Kiehl's Unplugged koncert te je ovoga puta publiku uveseljavao Matija Cvek, koji je zajedno s dugogodišnjim Kiehl’s prijateljima; modnom dizajnericom Dianom Viljevac i pjevačicom Ginom Victorijom Damjanović, prerezao vrpcu novog dućana. Uzvanici su mogli prisustvovati radionici presađivanja biljaka u prazne Kiehl’s ambalaže, preko kojih je Kiehl's nastojao osvijestiti posjetitelje o važnosti recikliranja i iskorištavanja plastike u sklopu programa Made Better™.

Matija Cvek, Gina Victorija Damjanović i Diana Viljevac

Kiehl’s Made Better™, nova je platforma branda koja na autentičan i jedinstven način spaja Kiehl’sove trajne napore na području održivosti (kroz odabir sastojaka i ambalaže, proizvodnju i reciklažu te odgovornost prema zajednici) sa željama svojih kupaca.

„Član osnivačke obitelji Kiehl’sa Aaron Morse jednom je prilikom izjavio da kvalitetna tvrtka mora imati svrhu postojanja, a da to nije samo svakodnevni rad u cilju stjecanja pravedne dobiti, već i unaprjeđivanje kvalitete zajednice kojoj pruža usluge“, ističe Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna globalna direktorica. „Ta je misija oduvijek zvijezda vodilja tvrtke Kiehl’s. Since 1851; posvećeni smo korištenju sastojaka iz održivijih i prirodnih izvora, smanjenju ambalažnog materijala te pomaganju zajednici. Trajno se razvijamo i poboljšavamo jer smatramo da naši kupci, društvo i planet općenito zaslužuju kvalitetnije (Made Better) proizvode. S tom smo misijom započeli 1851. i uvijek ćemo je provoditi.”


U sklopu ovogodišnje Kiehl's Made Better™ kampanje, Kiehl’s je zajedno s Johnom Legendom ponovno uveo svoju # 1 masku, Rare Earth masku. Nova Kiehl's Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth maska sadrži omiljenu formulu koja klinički dokazano smanjuje proizvodnju ulja na površini kože za 46,7% te uklanja površinske nečistoće. Kutiju i naljepnicu s ograničenom serijom dizajnirao je John Legend, kao i preuređenje u novu veličinu od 50ml. Cijena Kiehl's Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth maska 50 ml iznosi 163,00 kn

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u centru Zagreba promicati naša inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije više od 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca.

Uz postojeće dvije prodavaonice u Zagrebu u City Center One West, Arena Centar Zagreb te prodavaonice u Splitu i Zadru ovo čini petu Kiehl's prodavaonicu u Hrvatskoj.