Današnji izbor naše urednice je nova kampanja Davida Beckhama za čuvenu urarsku kuću Breitling. Beckham je postao novo zaštitno lice TransOcean Unitime modela opremeljnog s prvim Breitling in-house mehanizmom koji ima worldtime komplikaciju (Calibre B05). Mehanizam na relativno jednostavan način prikazuje vrijeme u sve 24 vremenske zone, zahvaljujući dva diska na području unutrašnje lunete. Opće poznato je da se sve čega se Becks dotakne pretvara u zlato, pa pretpostavljamo da će i prodaja ovog sata ići dobro.
Najnoviji članci
-
Imamo recept za jednostavne i ukusne Biscoff cimet ...
-
Ova prekrasna YSL torbica učinit će svaki blagdanski ...
-
Čarobna limitirana dječija kolekcija koju je Aleksandra ...
-
Kultura kao povod za putovanje: TOP 5 prijedloga za ...
-
Savršeni pomoćnici u čišćenju vašeg doma: Top 5 proizvoda ...
-
Božićna bajka skrivena u srcu Zagreba: Advent "Doma ...