Današnji izbor naše urednice je nova kampanja Davida Beckhama za čuvenu urarsku kuću Breitling. Beckham je postao novo zaštitno lice TransOcean Unitime modela opremeljnog s prvim Breitling in-house mehanizmom koji ima worldtime komplikaciju (Calibre B05). Mehanizam na relativno jednostavan način prikazuje vrijeme u sve 24 vremenske zone, zahvaljujući dva diska na području unutrašnje lunete. Opće poznato je da se sve čega se Becks dotakne pretvara u zlato, pa pretpostavljamo da će i prodaja ovog sata ići dobro.
Najnoviji članci
-
Snaga inovacija: Huawei predstavio uređaje koji oblikuju ...
-
MAC predstavio novu NUDES kolekciju za oči i usta – ...
-
Dosta vam je zatrpanih turističkih destinacija? Ovo ...
-
Imate problema s ekcemima? Saznajte kako ih prepoznati ...
-
Spicy rigatoni tjestenina je idealan cheat meal: Donosimo ...
-
CineStar slavi rođendan: U srijedu možete u kino za ...