Chevrolet donirao 250.000 eura za SOS Dječja sela

| Lifestyle |

chevrolet za SOS Djecja sela
Humanitarni Chevrolet za SOS Dječja sela
Chevrolet za SOS Dječja sela

Chevrolet je 2012. godine učvrstio svoje partnerstvo s nezavisnom organizacijom za pomoć djeci „SOS Dječja sela“ novom donacijom u iznosu 250 000 eura.

"Chevrolet smatra da je svaki novi dan prilika da se učini nešto izvanredno“, rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe. „Chevrolet se namjerava približiti djeci koja odrastaju pod okriljem organizacije SOS Dječjih sela ne samo donacijama, već i preuzimanjem aktivne uloge u njihovu svakodnevnom životu.“

Obećanje ispunjeno!

U jubilarnoj godini u kojoj je slavio stogodišnjicu postojanja Chevrolet je kroz program „Kotači za djecu“ SOS Dječjim selima širom Europe te u Mongoliji, Izraelu, Uzbekistanu, Južnoafričkoj Republici i Lesotu donirao 103 automobila – sve s ciljem povećanja mobilnosti djece iz SOS organizacije i osoba koje se brinu o njima. Ti su automobili pomogli obiteljima iz više od osamdeset SOS dječjih sela, kojima je mobilnost ključna za svakodnevni život djece.

Chevrolet je prihvatio partnerstvo sa SOS Dječjim selima, podržavši u 2012. brojne nove aktivnosti: Program sponzorstva vrijedan 110 000 eura u kojem je sudjelovalo 11 država iz Srednje i Istočne Europe za financiranje svakodnevnih potreba djece. Surađujući sa SOS Dječjim selima iz 11 zemalja, Chevrolet Središnja i Istočna Europa ovog je rujna pozvao djecu i mlade iz SOS dječjih sela iz tih zemalja na trodnevni ljetni kamp u grad Opatiju na hrvatskoj obali. U Belgiji, Italiji i Grčkoj Chevrolet je sponzorirao montiranje solarnih panela na kuće u SOS dječjim selima koji će s vremenom smanjiti troškove koje SOS Dječja sela izdvajaju za struju i grijanje. U Belgiji su ovlašteni partneri i Chevrolet Belgija donirali i 10 eura za svaki novi prodani automobil. Ako je automobil bio kupljen na kredit, i tvrtka GMAC Inc. donirala je 5 eura. U Italiji su zastupnici i Chevrolet zajednički financirali montiranje solarnih panela. Chevrolet Španjolska podržao je izgradnju SOS dječjeg vrtića na Kanarskim otocima uz donacije zastupnika na temelju svakog novog prodanog automobila. Inicijativa koju je podržao Chevrolet Italija dovela je majke i djecu iz SOS Dječjih sela na glazbene koncerte Tiziana Ferra u Milanu i Veroni.

Fokusiranje na obiteljske trenutke

Zajednički trenuci ono je što čini obitelj: od priče za laku noć, obiteljskog objeda ili ljetnog odmora, svakodnevni zajednički trenuci čine za djecu nezaboravna iskustva, koja im pokazuju da su voljena i da imaju svoje mjesto pod suncem.

Takvih su se trenutaka, koje SOS Dječja sela trenutno naglašava u svojoj globalnoj marketinškoj kampanji, prisjetili i zaposlenici Chevroleta Središnja i Istočna Europa kad su se našli pred pitanjem što im je učinilo djetinjstvo posebnim. Njihov najčešći odgovor – ljetno obiteljsko putovanje – upriličen je za djecu iz SOS Dječjih sela. Naime, zaposlenici su organizirali trodnevni ljetni kamp u Hrvatskoj! Za brojnu je djecu to bilo prvo putovanje izvan domovine ili prvi let avionom. Na plaži su uživali u aktivnostima poput sunčanja, igranja vodenih sportova i igara na plaži te u morskoj utrci na luft-madracima. „Moja je uspomena na naš dan proveden na plaži spremljena u kutiju, a ta se kutija nalazi u mom srcu. Otvorit ću je kad mi bude teško“, rekao je Gabrijel koji živi u SOS Dječjem selu u Rumunjskoj nakon boravka u ljetnom kampu.

Bravo za Chevrolet!