Ženstvena samouvjerenost hrvatskog modnog dvojca

| Fashion |

KLISAB, modni dvojac iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, predstavili su kampanju koja prati njihovu najnoviju kolekciju „Raze to Raise“, a za objektivom sve je ovjekovječila fotografkinja koja čini dio već uigranog KLISAB tima, Petra Mrša. 

Klisab s/s 2016

Samom kampanjom naglasak je stavljen na pet statement komada kolekcije: kombinezone, kožnate balonere i jakne, jakne od brušene kože, torbe i komade s plisiranim elementima: 

“S obzirom da smo kolekciju predstavili prije dva mjeseca, imali smo vremena osjetiti što je publika prepoznala kao najzanimljivije te smo nastavili raditi na tome i nadograđivati priču” kažu Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić.  

Klisab s/s 2016

Ženstvena samouvjerenost, bez romantike i patetike, a u isto vrijeme bez frustracije i agresije – sinonimi su komada predstavljenih u kolekciji, a osim onih predstavljenih ranije, kroz kampanju možemo vidjeti i nekoliko potpuno novih komada.  

Klisab s/s 2016

Posebnost ove kampanje leži u tome što je u njoj sudjelovalo čak pet modela, a kako bi se ostvarila željena atmosfera i prenijela na fotografiju, bilo je važno sve modele dovesti u slično, međusobno skladno stanje, ali ne nametnutom vanjskom uputom o pozi, već “psihički” usklađeno stanje iz kojeg su zauzimali mjesto u prostoru. Poigravajući se svjetlom, koje naziva neiscrpnim izvorom inspiracije, Petra Mrša uspješno je pretočila “Raze to Raise” stanje svijesti na fotografije. 

Klisab s/s 2016

Snimanje kampanje odvijalo se u impresivnom Francuskom paviljonu čiji je monumentalni prostor odigrao ulogu šestog modela u kampanji te se odlično uklopio u viziju tima koji je zajedničkom sinergijom stvarao ovu priču: 

“ U kampanji smo pronašli više prostora za dopustiti svima koji su sudjelovali u njezinom stvaranju, pa tako i Petri, da u nju unesu više svoje osobnosti i izričaja, stoga možemo reći kako se kreativni dio kampanje odvijao pod ravnopravnom dirigentskom palicom cijeloga tima”, ističe KLISAB. 

Modeli koji su sudjelovali u kampanji su Magdalena G., Karmela L., Lucija B., Anamarija C. i Mimi K.R. iz agencije Talia Model.