Dizajnerica Marina Prevolšek za brand Maion pripremila je kolekciju koja utjelovljuje besprijekornu ženstvenost, a inspirirana je siluetom 50-ih, evocirajući ono najbolje iz tog vremena. Novu kolekciju čine različiti odjevni komadi poput haljina, kaputa, suknji i bluza. Pencil suknje duljine do pola lista okosnica su kolekcije i dizajnerica ih vješto spaja s bluzama strateški smještenih detalja ili voluminoznih rukava. Upravo detalji poput gumbi obučenih u tkanine kontrastne boje i zanimljiva dinamika dobivena šavovima daju ovoj poslovnoj i klasičnoj, ali vječnoj kolekciji moderan štih.
Dizajnerica koristi pomno birane, prirodne tkanine poput hladne vune te ih kombinira snajfinijim pletivom, igrajući se teksturama. Odjevnim predmetima dominira smirena paleta boja kojom kraljuju prljavo roza, siva i crna, a detalji naglašeni intenzivnim nijansama zlatno-žute ili akvamarin-zelene boje silueti daju novu dimenziju. Kolekcija je profinjena i ženstvena, a kampanja prati ženu koja u svakodnevnim situacijama izuzetno dotjerana bilo da se radi o šetnji psa, igri s djetetom ili dokonom popodnevu kod kuće.
Velika je novost u ovoj kolekciji nekoliko dječjih modela, haljina za djevojčice, kao najava dječje kolekcije koju dizajnerica priprema za slijedeću godinu. Idealnu Maion ženu ujelovila je Maja Karačić, a za fotografiju je zaslužna Kristina Šurin.