Zagreb Social Club novi je hrvatski streetwear brand koji se zasniva na ideji da je streetwear bez kulture samo moda. “S tom idejom kao niti vodiljom želimo stvoriti brand koji će promovirati mlade kreativce, ali isto tako organizirati kulturna i zabavna događanja s ciljem stvaranja kreativne zajednice.” rekao je o brandu osnivač Ali Mirza Mulabegović
Zagreb Social Club nulta capsule kolekcija je ležerna odjeća za muškarce i žene izrađena od prirodnih materijala, prepoznatljiva po logotipu kao glavnom ukrasnom motivu, a u kolekciji se nalaze pamučne majice kratkih i dugih rukava te jakne. Prva kampanja snimljenja u neformalnoj atmosferi jedne male pivnice najbolje to i prikazuje, ali ujedno daje i taj društveni element koji je jedna od osnova branda.
Logotip je priča i identitet svakog branda, a Zagreb Social Club logo je podjeljen u dva dijela. Gornji dio referira se na grb grada Zagreba, a doljnji dio sa srcem pokazuje ljubav prema gradu. Također, to je i poveznica s drugim brandom od istog tima kreativaca - Younghearts. Autori logotipa su višestruko nagrađivani dizajnerski studio Mireldy.
Ime i prepoznatljiv logotip zasigurno će biti zanimljivi sve brojnijim turistima u metropoli kao alternativa već sad predvidljivim suvenirima, a trenutna kolekcija dostupna je u dućanu #Petrinjska7, dok je dio kolekcije je dostupan i u merchandise dućanu Hostela Swanky.