UGG kampanja u čast 4 desetljeća postojanja

| Fashion |

UGG slavi ove godine četiri desetljeća postojanja, a godišnjicu je obilježio globalnom kampanjom ’’UGG: 40 Godina’’.

Od brenda koji je svoje putovanje ka potrošačima započeo 1978. kao muški brend za surfanje vremenom, UGG je narastao u vodećeg u industriji, a sada nastavlja pokazivati što znači živjeti kalifornijskim stilom života, s hrabrošću, provokacijom i slobodnim duhom.

UGG

Poštujući spomenuto nasljeđe, UGG je za ambasadore angažirao top modela Advou Abou i dizajnera Herona Prestona koji su ove godine bili zaslužni za uspjeh brenda.

KampanjuUGG: 40 godina” fotografirao je fotograf i vizualni umjetnik Erik Madigan Heck, poznat po stvaranju kompleksnih nadrealnih predjela u svom radu. Heck u kampanju unosi osjećaj umjetnosti putem ponovnog osmišljavanja poznatih kalifornijskih pejzaža kao što su Big Sur i Nacionalni park Redwood. Heck ih je oslikao u zasićenim, maštovitim postavkama, sa živopisnim bojama i odvažnim uzorcima.

UGG