Sve što trebate znati o Diorovoj reviji na PFW-u

| Fashion |

U  hvatanju u koštac s problemom održivosti, jedan od najpoznatijih pariških brendova, Dior, je krenuo na pistu kako bi predstavio svoju kolekciju za proljeće / ljeto 2020. s fokusom na okoliš.

Maria Grazia Chiuri odavno je obožavateljica složenog izložbenog prostora, a ove je sezone bila možda najambicioznija te je nabavila je 164 različite vrste drveća iz cijelog svijeta i prevezla ih u granice pariškog, Longchamp, trkališta u nastojanju da iskaže ključnu važnost biološke raznolikosti i održivosti što je stvorilo savršenu pozadinu za sliku.

U nastavku pročitajte ključne stvari o Diorovoj reviji na Paris Fashion Week-u.

Ključna inspiracija bila je Gospođica Dior, gorljiva vrtlarica.

Izložbeni prostor ne samo da je prizvao pozornost na klimatsku krizu koju trenutno doživljavamo, već je odao počast Catherine Dior, sestri Christiana Diora koja se brinula za obiteljske vrtove i tako kultivirala svijet u kojem je njezin brat tražio nadahnuće.

Instagram/@dior

Praktičnost je bila ključna

Kao couture brend, Dior, vjeruje u kvalitetu i bezvremenost, ali istovremeno obraća pozornost na inovacije u modi. Chiuri  je koristila manje dekorative i ponudila je ormar koji odgovara zelenim ustima. Vrtni šeširi, lepršave pletenice, ukrašena raffia i lagane ljetne haljine u botaničkom printu bile su u prvom planu.

Instagram/@aljamilamag

Održivost je najzanimljivija riječ sezone

Chiuri je izjavila da se moramo educirati te je nadodala: „Ne znam možemo li doći do točke kad možemo reći da smo održivi. Ali mislim da se možemo potruditi da što manje zagađujemo. Moramo biti transparentni prema svojoj publici. Moda može učiniti puno jer ima moć utjecati na izbor svoje publike. "

Instagram/@harpersbazaarturjiye