Giorgio Armani prije nekoliko sezona pokrenuo je program za potporu mladih talijanskih dizajnerskih nada koji daje jednom, odabranom sretniku svake sezone priliku da tijekom Milan Fashion Weeka prikaže svoju kolekciju u Giorgio Armani teatru u kojem i veliki talijanski dizajner prikazuje svoje kolekcije.
Do sada su svoje kolekcije tako lansirali dizajneri Andrea Pompilio i Stella Jean, a ovaj vikend je objavljeno kako će ove sezone to biti dizajneri Mirko Fontana i Diego Marquez koji čine modni duo Au Jour le Jour.
Ova modna marka lansirana 2010. godine do sada je bila uglavnom nepoznata modnoj javnosti, no čini se kako bi se s činjenicom da ih je kao modne nade odabrao sam Giorgio Armani to moglo promijeniti.
Au Jour le Jour suvremena je modna marka koju krasi cool, kreativna, ali sofisticirana estetika s raznim printevima te naravno, talijanska kvaliteta. Moramo priznati kako nam se Au Jour le Jour jako svidio na prvu jer je šaren i veseo, ali opet ženstven. Inače, odjeća ovog dvojca koji prema novom svjetskom modnom standardu, lansira čak 4 kolekcije godišnje, prodaje se u Yooxu i Luisa via Romi.
Čini se kako je ovaj dvojac do sada većinu svoje promocije odrađivao preko društvenih mreža i da se upravo tosvidjelo Armaniju koji je povodom svoje potpore ovom modnom dvojcu izjavio: "Sviđa mi se način na koji današnji mladi dizajneri traže prostor za samopromociju i kako za to koriste sve dostupne kanale. Divim se njihovoj odlučnosti i odlučio sam je poduprijeti jer su dizajneri Mirko i Diego svoje dosadašnje kolekcije Au jour le joura promovirali isključivo kroz društvene mreže. Nadam se da će im moja podrška doći kao dobar predznak u budućoj karijeri." U našoj galeriji pogledajte resort kolekciju Au jour le joura.