Predstavljamo vam novu Fashion.hr kampanju

| Fashion |

Senzualnost, čistoća, elegancija opisuju najnoviju kampanju modnog događaja FASHION.HR-a.

U ovoj smo se kampanji poigrali elementom vode jer je u njezinoj esenciji sadržana čistoća, elegancija i čista estetika. Ta kap vode ima pokretačku energiju i daje novu snagu i viziju koju komuniciramo i s ovom modnom pričom. Stvaranje je uvijek svojevrsna katarza.“ – izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a.

Uloga morske vile – zaštitnog lica kampanje – pripala je Claudiji Antičević, devetnaestogodišnjoj manekenki, članici modne agencije Talia Models. Za kreativno vodstvo kampanje zaslužan je talentirani Franjo Matković. U četiri dana 16. sezone FASHION.HR-a na modnoj pisti svoje će kolekcije predstaviti 16 dizajnera. Modni događaj službeno  otvara Aleksandra Dojčinović, a svoje će kolekcije predstaviti Branka Donassy, Ivica Skoko, eNVy room, IK studio, Martina Felja,  Ana Maria Ricov, Marina Design, Aleksandar Žarevac, 2B Boris Banović, BiteMyStyle by Zoran Aragović te Morana Krklec. Robert Sever zatvorit će ovaj modni događaj autorskom kolekcijom u kojoj će predstaviti i modele inspirirane beauty brandom.

Ovo nam je treća takva kampanja, a zajedničko nam je to što se trudimo biti inovativni i što smo maksimalno usmjereni na zadovoljavanje potreba naših kupaca. Trudimo se ženama učiniti život inspirativnijim i ljepšim”, kazao je Robert Sever povodom ove suradnje. 

Perwoll FASHION.HR video kampanja jesen/zima 2014.