Tijekom posljednjih 100 godina, slika žene dramatično se promijenila. Štoviše, žensko donje rublje – kao najintimniji dio odjeće – usko je povezano s temama kao što su emancipacija, samopouzdanje i ženstven izgled.
Prvi službeni patent za grudnjak također seže u 1914. godinu, kada je prvi put registriran u SAD-u. Sve do danas, grudnjaci su ostali jedni od najvažnijih komada ženske odjeće. Izvorno slavljen kao simbol oslobođenja od tradicionalnog steznika, protiv grudnjaka se protestiralo kratko, ali burno – u revolucionarnim 70-ima postao je najomiljeniji komad donjeg rublja (uključujući i push-up efekt kao tadašnji novitet), dok se danas smatra simbolom ženstvenosti i ujedno je komad donjeg rublja doslovno najbliži ženskim srcima.
Kao vodeći brand donjeg rublja, Palmers je odigrao značajnu ulogu u oblikovanju posljednjih, fascinantnih 100 godina: generacije žena u Austriji i Njemačkoj slijedile su različite modne trendove u posljednjim desetljećima. Inovacije u području dizajna, modela i materijala revolucionarizirale su modu donjeg rublja, a Palmers ih je u velikoj mjeri pokretao, reformirao ili značajno odredio.
Najlonke, čarape, tajice, samostojeće čarape konačno su pokazivale ženske noge. Od tada, nebrojeno mnogo inovacija je postalo dijelom popularnih modnih artikala koji su Palmers tijekom jednog stoljeća učinili snažnim brandom. Tada, kao i danas, Palmers je kao vodeći stručnjak za donje rublje nudio širok raspon zavodljivog donjeg rublja s dodatnim asortimanom čarapa, spavaćeg i kućnog programa te osnovno donje rublje za dame i gospodu.
Austrijski model Nadine Wolfbeisser jedna je od zvijezda nove Palmers kampanje. Fotograf Mario Schmolka na snimanju kampanje u Los Angelesu predstavlja ovu 25-godišnju Bečanku, sada stanovnicu New Yorka. Kao lokacije za snimanje kampanje, korišteni su različiti setovi mnogobrojnih slavnih filmova, kako bi se ženi pridao status ikone: stopljena je sa svojom ženstvenošću: snažna, zavodljiva i samouvjerena. Kao inspiracija su poslužile velike filmske dive i pin-up djevojke 1940-ih, 1950-ih i 1960-ih, ali su reinterpretirane na nove načine i prenesene u sadašnjost – zavodljivost ovdje i sada. Nadine Wolfbeisser, austrijska manekenka na putu da postane supermodel, sjaji poput zvijezde na različitim filmskim setovima pričajući bezbroj priča.