Prije nešto više od godinu dana lansirana je nova, domaća casual modna marka Russell Brown za kojom su u međuvremenu poludjeli svi domaći, ali i strani nogometaši. S obzirom na to da iza brenda Russell Brown stoji poznati hrvatski nogometaš Dejan Lovren ne čudi što su veliki interes za proizvodima pokazale svjetske nogometne zvijezde. U zimskoj kolekciji do sada smo mogli vidjeti zvijezde Bayerna Francka Riberya i Maria Mandžukića, Chelseaovog Davida Luiza, bosanskohercegovačkog dijamanta Edina Džeku, a na Russell Brown nije ostala imuna niti zvijezda Real Madrida, Luka Modrić koji je prije dva dana osvojio i Ligu prvaka sa svojim klubom. Simpatičnu crvenu sovu mogli smo vidjeti i na Vedranu Ćorluki, Eduardu da Silvi te Ivici Oliću.
Iz Russell Browna napominju kako su od svih nogometaša dobili pozitivnu reakciju na brend te kako su mnogi od njih već prije nekoliko tjedana raspitivali kada će nova ljetna kolekcija. Sudeći prema interesu i asortimanu kolekcije možemo reći kako će komadi iz nove Russell Brown kolekcije biti modni hit ljeta.
Uz novu kolekciju za proljeće/ljeto koja se može naći na njihovom web shopu, lansirana je i kampanja. Fotografije potpisuje vodeći hrvatski modni fotograf Mladen Šarić, dok se u ulozi modela našla poznata hrvatska manekenka svjetskog glasa Nevena Dujmović iz agencije Colors i mladi Patrik Cvetko, dok su za styling, kosu i make up zaslužni redom Željka Molnar, Ruža Kerastase i Tena Bašić.
Cijelu kolekciju karakterizira urbani stil sa zaštitnim znakom crvene sove u glavnoj ulozi. Kao i do sada u prodaji su muške i ženske majice kratkih rukava, a asortiman kolekcije dodatno je obogaćen haljinama, muškim i ženskim kratkim hlačama te kapama. Kreativni dio Russell Brown teama inspiraciju je i ovaj puta je tražio u mladim i modernim ljudima željnim novih izazova i težnje da budu drugačiji od ostalih i pritom se dobro osjećaju. Modni brend omiljen među nogometašima inspiraciju je pronašao i u nadolazećem Svjetskom nogometnom prvenstvu, pa tako motiv kratkih majica RIO predstavljaju poznate stepenice Rio de Janiera "Escadaria Selarón".
Uz novu kolekciju, ekipa Russell Brown-a pripremila je još jednu novinu. Kako bi kupovinu učinili što jednostavnijom izradili su mobilnu Russell Brown aplikaciju koju je moguće preuzeti putem App store-a za iOS platforme te putem Google Playa za Android. U manje od 24 sata od objave aplikacije, downloadalo preko 6 000 ljudi i time dokazali zavidan interes za brendom.