Novi hrvatski brend koji mijenja budućnost mode

| Fashion |

U doba “novog normalnog” nikada nije bilo bitnije osjećati se dobro u odjeći koju nosimo.

Imajući to na umu, mlada Zagrepčanka Ema Pilić je napravila kolekciju održivih trenirki napravljenih od 100% organskog pamuka. Novi streetstyle brand Capuchas je primjer vala “slow-fashion-a“ koji promovira kupovinu kvalitetne odjeće klasičnog dizajna koja se može nositi sezonama.

Premijerna core kolecija sastoji se od 4 osnovne boje i 5 osnovih modela koji se mogu međusobno kombinirati, a većinom su i unisex.

„Želimo poticati mlade generacije da postanu svjesnije o utjecaju koji moda ima na okoliš. S novim navikama kupaca i raznim fast-fashion brandovima životni vijek odjeće na zapadu je drastično pao. Cilj Capuchas-a je educirati ljude o utjecaju naših kupovnih navika na prirodu i poticati mlade da krenu razmišljati o svojim kupovnim navikama. Capuchas je rađen od 100% organskog iznimno kvalitetnog pamuka, proizveden u tvornici s fair-trade načinom rada i zapakiran u 100% recikliranom pakiranju. Također, u suradnji s organizacijom “Zasadi stablo nebudi panj“ Capuchas potiče pošumljavanje Hrvatske kroz akciju 1 narudžba=1 stablo. Cijeli proizvodni lanac branda Capuchas-a je od nabave materijala do proizvodnje i dostave u skladu s fair-trade i održivim standardima i stoga se ponosimo što noseći Capuchas ne samo što izgledaš dobro nego se tako i osjećaš.“

Modeli variraju od klasičnih “baggy“ modela trenirke iz koje se nećete htjeti skinuti do malo provokativnijih “cropped“ varijanti koje mogu poslužiti i za izlazak na visoke cipele.