Zadnja kampanja Marc Jacobsa za Louis Vuitton koju je snimio slavni Steven Meisel u glavnim ulogama ima prave modne ikone i Marcove muze poput Sofie Coppola, Catherine Deneuve, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Edie Campbell i Caroline de Maigret, ali prava zvijezda ove kampanje su nove verzije kultnih Louis Vuitton torbi.
Marcova posljednja kolekcija torbi za Louis Vuitton posvećena je ženama koje su ga inspirirale, a sastoji se od limitirane serije novih verzija kultnih modela poput kultne Noé torbe. Noe bucket torba datira iz daleke 1932. godine, a osmislio ju je i potpisao Gaston-Louis Vuitton kako bi se u njoj nosile boce šampanjca koje su bogataši željeli piti po putu. Najnovija kolekcija torbi za 2014. godinu upravo ovu torbu predstavlja kao it torbu za nadolazeću godinu i u LV-u se nadaju kako će postati najtraženiji model njihovih fanova.
Izbačena je u tri verzije, od tri tri materijala - antilope, platna s monogramom i kože i svaka od njih ima kožne detalje. Vrhunac kolekcije modeli su ukrašeni privjescima, kristalima, šljokicama, perjem i metalnim gumbima. Ostaje nam vidjeti hoće li ove torbice ispuniti očekivanja čelnika Louis Vuittona.