Nova modna priča Krune Jendrijeva

| Fashion |

Kruno Jendrijev poznato je ime na domaćoj modnoj sceni. Mladi dizajner iznimnog talenta, kada god može, iznenadi nas novom kolekcijom i odličnom modnom pričom. Svoju zadnju kolekciju prikazao je na pisti Fashion Weeka Zagreb prije godinu dana u Zagrebačkom Hypo Centru, a prije nekoliko dana sudjelovao je i u natječaju mladih dizajnera u Osijeku, na Portanova Fashion Incubatoru. Sada predstavlja kampanju za svoju kolekciju Put porta 65 za koju se nadamo da ćemo je uskoro vidjeti na domaćim pistama.

Kruno Jendrijev, Put Porta 65

"Živjeti u današnjem društvu često iziskuje štititi se od pritisaka koje nameće današnji način života. Potrebe suvremenog čovjeka često su u klinču s dvojbenim političkim odlukama, nestabilnom ekonomskom situacijom, kao i općom malodušnošću. Uslijed svih ovih pritisaka čovjek ima potrebu zaštiti svoju individualnost i istaknuti integritet vlastitoga Ja" - objašnjava Kruno početak svoje inspiracije.

Kruno Jendrijev, Put Porta 65

Upravo je ovu potrebu nastojao artikulirati kroz samu kolekciju, i to kroz istraživanje mogućnosti korištenog materijala. Svi su odjevni predmeti izrađeni od bazičnih prirodnih materijala – pamuka i vune – koje je potom obradio tehnikama koje čuvaju njihova zaštitna svojstva. Inače, upravo je obrada materijala Krunin zaštitni znak kroz njegov modni rad.

Kruno Jendrijev, Put Porta 65

Impregnacija silikonske paste na pamučnu tkaninu čini je vodoodbojnom, dok pranje u kupelji na bazi fosfora čini da svijetli u mraku. Radi se o tehnikama obrade koje se inače vežu uz izradu odijela radnika u ekstremnim, zahtjevnim i potencijalno opasnim uvjetima – vatrogascima, čistačima i radnicima na cesti, a koje Kurno primjenjuje na odjeću namijenjenu svakodnevnom nošenju. Obrada tkanine pritom predstavlja simbol zaštite od štetnih utjecaja koji vrše pritisak nad našom osobnošću, a paspul koji svijetli u mraku također nagovještava unutarnji sjaj koji nas i dalje potiče da budemo ono što jesmo. Moda tako postaje naša druga, zaštitna koža, a istovremeno ima i praktičnu namjenu: tehnički obrađena odjeća bolje nas štiti od vremenskih promjena i (ne)prilika, zbog čega je idealna za zimsko i jesensko doba.

Kruno Jendrijev, Put Porta 65

U namjeri da se sačuva vlastita individualnost postoje određena doza romantičnog prkosa i težnja za slobodom. Silueta je zato djelomično inspirirana sedamdesetima – desetljećem koje je bilo obilježeno pokretima za borbu za vlastita prava na svim poljima života, a koje u nekim svojim segmentima korespondira i s vremenom u kojem danas živimo. Silueta sedamdesetih bila je pročišćena tako da je slavila liniju tijela – njegovu vitkost, gipkost i obline. U svojoj kolekciji dizajner se referira i na taj kroj, posebice na ranglan-rukave, koji su umekšavali siluetu te naglašavali, a ponekad i oslobađali, predio ramena i ruku, sugerirajući tako slobodu i spremnost na akciju.

Kroz kolekciju Kruno Jendrijev nastoji istražiti i estetska svojstva samih tkanina. Određeni efekti postižu se kontrastima ili postepenim prijelazima tekstura: od sjajnog do mat, od glatkog do mucastog. Od keper trakica plete se tekstilija koja se svojom reljefnom teksturom razlikuje od ostalih, glatkih tkanina. Ove trakice ukomponirane su u detalje odjevnog predmeta (leđa topića i haljina, modni dodaci kao što su ruksaci i torbe, poklopci džepova na kaputima), čime unose dinamiku u monokromatske plohe odjevnih predmeta. U stvaranju estetskog dojma koristiti se i težina samih tkanina: predmeti koji su neposredniji samome tijelu, kao što su hlače i haljine, napravljeni su od lepršavijih materijala, dok jakne, kaputi i baloneri, kao svojevrsni zaštitni oklop oko tijela, imaju teži pad.

Kampanja je snimana na otoku Čiovu, fotografije potpisuje Ivan Gudić, make-up Dragana Durić, a zaštitno lice je Marija Car.