Novom kampanjom za proljeće 22 nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose KLISAB
KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.
![](https://wall.hr/cdn/uploads/850x/2022/04/48d4a6aa/klisab-proljece-22-kampanja-65490.jpg)
„Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način.“ – kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.
![](https://wall.hr/cdn/uploads/850x/2022/04/8770aa69/klisab-proljece-22-kampanja-45488.jpg)
Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a na www.klisab.com možete istražiti i komade u za KLISAB novoj paleti jarkih boja.
![](https://wall.hr/cdn/uploads/850x/2022/04/26415dc3/klisab-proljece-22-kampanja-95493.jpg)
Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, oblikovatelj kose je Mijo Majhen, a stilistica je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.