Nova Guess kolekcija s potpisom J.Balvina

| Fashion |


Popularni američki brend Guess i poznati latino pjevač J Balvin je predstavio suradnju na kampanji za proljeće 2019. godine.

Lice kampanje je J. Balvin, a na snimanju u Miamiju su sudjelovali i Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi.

Guess

Balvin je omiljen među fanovima što dokazuje činjenica da ima više od 50 milijuna pratioca na društvenim mrežama i više od 10 milijardi pregleda na YouTube kanalu. „Čast mi je što sam imao priliku surađivati s brendom kao što je Guess. Guess se savršeno uklapa u moj stil, a reakcije fanova su fenomenalne. Veoma sam sretan i zahvalan na ovoj prilici“ rekao je Balvin.

Guess

U kampanji su sudjelovali Paul Marciano i modni fotografkinja Tatiana Gerusova. Nicola Marciano, kreativni director za Guess Inc i Guess Jeans U.S.A. izjavio je,da je „J.Balvin kampanja je u potpunosti okrenuta vibracijama. „Vibraskampanja je izraz savršenog miksa Balvinovog stila i Guess nasljeđa. S obzirom na to da je J. Balvin jedan od najvećih umjetnika na svijetu, znao sam da je ova suradnja savršena ideja i način da proširimo našu globalnu platformu“.

Guess

Pogledajte video nove Guess kampanje.

GUESS Spring 2019 Campaign ft. J Balvin