Poznati HighStreet brend NEW ERA koji oduševljava svojim unikatnim šiltericama tj. kapama s ravnim šiltom, ali i t-shirtovima ovih dana predstavio je novu limitiranu kolekciju kapa u suradnji s Karl Lagerfeldom i Tokidoki ilustracijama. Iako nije toliko poznata u Hrvatskoj, NEW ERA i njeni proizvodi posebno su popularni van granica Lijepe naše i Europe, a posebice u Americi.
Osamdesetogodišnji modni dizajner Karl Lagerfeld osmislio je četiri kultne NEW ERA kape u suradnji s razigranim Tokidoki brandom. Tokidoki, što bi na japanskom doslovce značilo ‘ponekad’, svjetski je poznati brand baziran na vizijama talijanskog umjetnika Simonea Legna čiji je i kreativni direktor te njegovim parterima P. Mohajera i I. Arnolda.
Rezultat naizgled sumnjive kombinacije visoke mode, animacije i urbanog stila su kape sa šaljivim ilustracijama koje podsjećaju na crtiće. Svaki model kape limitiran je na 150 komada (tj. 600 ukupno) i dostupan je u Karl Lagerfeld trgovinama. Cijena modela iznosi 55€.
Posljednja ekskluzivna suradnja NEW ERE bila je s modnim brendom KENZO, a trenutno, osim s Lagerfeldom u ponudi ima aktualne suradnje s Coca Colom, Disney te europske suradnje s tri grada gdje imaju svoje trgovine, Londonom, Berlinom i Parizom.