Elfs organizira online fashion show humanitarnog karaktera koji će biti emitiran preko online aplikacije, a neke od modela iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto poznatih hrvatskih modnih majstora, nosit će brojna poznata lica.
Globalna pandemija, koja nam je preko noći promijenila živote, pogodila je sve industrije pa tako i modnu. Najveći svjetski modni divovi uključili su se u borbu pa je tako Burberry financirao istraživanje cjepiva na Oxfordu, Chanel, Hermès, Versace i brojni drugi donirali su milijune eura za borbu protiv korona virusa širom svijeta, Bottega Veneta pokrenula je virtualnu manifestaciju Residencia Bottega, dok je modna kuća Alexander McQueen predstavila izazov McQueen Creators. Svjetskim se trendovima pridružio i modni dvojac ELFS koji zajedno s tvrtkom Black Carpet Consulting organizira jedinstveni Online Fashion Show, prvi takav događaj u Hrvatskoj.
Ova neobična modna priča humanitarnog je karaktera i bit će emitirana preko online aplikacije, a neke od modela iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto, poznatih hrvatskih modnih majstora, nosit će brojna poznata lica.
“Modna se industrija, kao i brojne druge, našla u vrlo specifičnoj situaciji i koliko god se trudili i željeli da nam se život vrati tamo gdje je stao, svjesni smo da to neće biti tako lako i da ćemo još određeno vrijeme živjeti po nekim novim pravilima. Naravno da bi bili najsretniji kada bismo mogli organizirati klasičnu reviju, ali kako to nije moguće, osmislili smo novi način druženja s našim dragim prijateljima koji nas oduvijek podržavaju. Sretni smo što ćemo im, barem na ovaj način, vratiti tračak glamura i mode u njihove domove“, ističe Aleksandar Šekuljica, dodajući da je svaka kriza ujedno i prilika te da će modni dvojac ELFS i dalje nastojati biti predvodnik dobre prakse u ovim izazovnim vremenima.
Kolekcija koju će ELFSI ovom prilikom predstaviti u dnevnim boravcima namijenjena je druženjima nakon popuštanja mjera, a dizajneri ističu da svi i dalje moramo biti svjesni situacije u kojoj se nalazimo te se držati propisanih mjera kako bismo zaštitili svoje i tuđe zdravlje. Osim revije, sve posjetitelje Online Fashion Showa očekuju i brojna druga iznenađenja. A o čemu je točno riječ i koji je datum ovog jedinstvenog modnog događanja dizajneri za sad još ne žele otkriti.
ELFSI i njihovi vjerni partneri pobrinut će se da prvo modno događanje u dnevnim boravcima posjetiteljima bude pravi užitak. Kako kod kuće pripremiti brze i ukusne zalogaje poput pravih chefova otkrit će Podravka dok će nas vrhunski koktel majstori naučiti kako se osvježiti uz talijanski prosecco Bottega te popularne koktele s tonikom Thomas Henry. Tajne kućne njege lica i make upa otkrit će Kiehl's i Urban Decay, a priča o hidratizaciji i zdravom načinu života stiže iz Vitamin Wella. Za pripremu idealne modne kombinacije za ovo nesvakidašnje događanje tu su Wesh i Violeta, a kako savršeno glačati bez puno muke pokazat će Philips. Sve će zajedno upakirati Akta.