MARA D. za proljeće predlaže pastelne cipele i torbe

| Fashion |

Svima poznati domaći brend cipela i torbi, Mara D i ovog puta donosi boje u sive i hladne dane. U novu kolekciju ovog brenda, koja nosi naziv „Phia“, zaljubit ćete se već na prvi pogled i s nestrpljenjem početi odbrojavati dane do proljeća.

Dizajnerica Marijeta Duvnjak u svojoj novoj kampanji za proljeće/lljeto 2018. uspijeva predstaviti još više jakih boja i oblika koje, kako sama kaže, ne može prestati kombinirati.

MARA D

Od svoje prve kolekcije Mara D cipele su stvorene za samouvjerene, strastvene žene koje pomiču granice i ne boje se biti drugačije, a kako bi u njima mogle provesti cijeli dan izrađene su od najkvalitetnijih talijanskih materijala. Na tom putu visokih potpetica  „pomaknutog“ dizajna pridružile su im se i torbe koje dolaze u dva već poznata modela, a u ovoj kolekciji im se po prvi put pridružuju i ruksaci.

MARA D

Dizajnerica je u ovoj kolekciji inspirirana dječjom energijom koja je obogatila njezin život protekle godine, tako da se ženi, koja je od samog početka centar njenog stvaranja i rada, pridružila i djevojčica. Naziv nove kolekcije „Phia“ posvećen je upravo jednoj posebnoj djevojčici.

MARA D

Mara D žena je, uz svoju odvažnost i smjelost, u ovoj kolekciji odlučila pokazati i svu svoju razigranost i nježnost. Modernu ženu koja je sačuvala djevojčicu u sebi koja odbija odrasti i uklopiti se u masu „uniformiranosti“. Ako se Mara D žena u prvoj kolekciji usudila biti drugačija, sada možemo reći da je otišla korak dalje u svojoj individualnosti i postala je jedinstvena.

MARA D

Povodom predstavljanja nove kolekcije za proljeće i ljeto 2018. snimljena je i kampanja pod kreativnim vodstvom dizajnerice Marijete Duvnjak čiju je viziju dodatno proširio tim mladog i perspektivnog fotografa Dušana Petrovića. Ispred njegovog objektiva našle su se Vanja Stojković, Tamara Petrović i Katarina Knežević . Za make up bila je zadužena Ena Jović, styling Ana Ostojić i Irena Jovanović, a za kosu Petar Trubić.