Kenzova nadrealna umjetnička proljetna kampanja

| Fashion |

Kenzo s/s 2014

Kreativni direktori koji stoje iza modne kuće Kenzo, Humberto Leon i Carol Lim ponovo su u proljetno/ljetnoj kampanji ostvarili suradnju s Toiletpaper magazinom. Nova serija nevjerojatno zabavnih i šarenih fotografija i printeva inspiraciju vuče u morskoj tematici i moj je današnji urednički odabir.

Kenzo s/s 2014
Kenzo s/s 2014

Fotografije modela Devon Aoki i Paula Boche uslikao je fotograf Pierpaolo Ferrari, a tim Toiletpaper magazina iza kojeg stoje Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari i Micol Talso dodatno se poigrao s fotografijama, kako bi ih pretvorili u nadrealne i zaigrane. 

Kenzo s/s 2014
Kenzo s/s 2014

Vizuali kampanje su nešto između fotografija i slika i poigravaju se s umjetnošću. Dizajneri otkrivaju kako su morsku tematiku izabrali jer su željeli iskoristiti ovu kampanju kako bi podigli razinu svijesti o zagađenosti oceana i sve manjeg životinjskog svijeta u njima. S obzirom na to da Humberto i Carl žive u Kaliforniji dobro su upoznati s ovom problematikom. 

Kenzo s/s 2014
Kenzo s/s 2014

S obzirom na to da Kenzo ovu kampanju osim u magazinu komunicira i na način da je vizuale otisnu na Kenzo ručnike koje djeli po kalifornijskim plaćama, postoje šuškanja da postoji velika mogućnost da se upravo neki od ovih vizuala nađu i na nekim Kenzo majicama. U našoj galeriji pogledajte sve vizuale ove zabavne Kenzo kampanje za proljeće/ljeto 2014. godine. 

Kenzo s/s 2014
Kenzo s/s 2014