Kako je i obećao, Karl Lagerfeld zadovoljava potražnju svojih vjernih obožavatelja, kupaca i klijenta za odjeću sa svojim imenom i otvara dućane diljem svijeta. Do nedavno, njegova je odjeća bila dostupna jedino putem Karl Lagerfeld online stranice i velikih luksuznih robnih kuća poput Harrodsa.
Nakon otvaranja prvog klasičnog dućana na Boulevard Saint-Germainu u Parizu, uslijedila je najava onog u Londonu koji se treba otvoriti krajem godine pa otvorenje drugog, tehnološki orijentiranog u Amsterdamu, a sada, samo tri mjeseca od otvaranja prvog otvara već treći u nizu i drugi u Parizu. Ovog puta, Lagerfeldov dućan smjestio su u samo srce Pariza, u četvrt Marais.
Novi, ultra moderni butik prostire se na dva kata i smješten je samo nekoliko minuta hoda od povijesne Place des Voges na Vieille du Temple ulici. Sa širokim asortimanom koji zadovoljava i muškarce i žene, dućan Karla Lagerfelda ne uključuje samo dizajnersku odjeću i modne dodatke već i knjige te proizvode iz brojnih Lagerfeldovih suradnji pa ima i široki spektar i darovnog programa.
Kao što je to slučaj s amsterdamskim Karlovim dućanom, posjet ovom dućanu je iskustvo koje se neda objasniti. Naime, Karlov crno-bijeli butik u Maraisu također ima ugrađene digitalne high-tech mehanizme koji shopping čine ugodnim, zabavnim i bez stresa.
To uključuje Mini iPadove koji vas vode kroz cijelu kolekciju, prostorije za probavanje odjeće koje uključuju ogromne ekrane na dodir umjesto ogledala koji funkcioniraju kao photo-boothovi. Naime, ova tehnologija vam pomoću posebno dizajniranih filtera na temelju augmented reality tehnologije dozvoljava da na sebi bez fizičkog isprobavanja, isprobate odjeću koju želite i odmah fotografije podijelite na društvenim mrežama kako bi od svojih prijatelja dobili komentare o tome kako vam nešto stoji. Ako ste mislili da se jedino Apple preplatio na prodaju proizvoda bez kase i čekanja u redu, varate se, jer ukoliko odlučite nešto kupiti u amsterdamskom ili novom pariškom dućanu Karla Lagerfelda dovoljno je da zaustavite prvog prodavača i on će vam sve naplatiti s mini iPadom iz džepa - jednostavno i brzo. Jedna od zanimljivih mogućnosti je i ostavljanje personaliziranih poruka samom dizajneru na posebnom telefonu.
Ovaj interkativni i zabavni dućančić otvara se 7. lipnja, a većinski vlasnik Karlove modne marke, grupacija Apax Partners namjerava na početku otvoriti deset dućana, a u budućnosti se nadaju broju od ukupno100 dućana diljem svijeta. U videu pogledajte kako je bilo na otvorenju amsterdamskog dućana.