Guess kampanja za kolekciju jesen 2018

| Fashion |

Guess

Guess ponosno predstavlja modele Amandu Cerny, Gwen Van Meir, Erin Cummins, Amanda Rodriguez, Julien Marlon i Charlie Matthews u zadivljujućoj reklamnoj kampanji koja u ready to wear komadima poput naočala, satova, nakita, obuće i torbi ističe najnovije trendove naočala bez kojih nećete moći ove sezone.

Kampanja, snimljena kroz objektiv modnog fotografa Josha Ryana u Joshua Tree, u Kaliforniji, vodi gledatelje na putovanje kroz pustinju.

Modeli nose kombinacije u čijoj je osnovi spektar zemljanih tonova, uz povratak klasičnoj atmosferi po kojoj prepoznajemo sve Guess kampanje. Moćna pustinjska svjetlost Kalifornije dodatno ističe naslijeđe Guess kampanje usmjeravajući nas na korijene brenda u Los Angelesu.

Ženski dio kolekcije nudi maštoviti miks skinny jeansa, mikro mini suknjama i klasičnim topovima na kopčanje. Eko krzno ove sezone prisutno je u jaknama u rasponu od meke ružičaste do trešnja crvene. Kada je o muškoj kolekciji riječ, u fokusu su denim jakne, traperice i majice s logotipom.

GUESS Fall 2018 Campaign