Gigi Hadid je zvijezda nove Burberry TB Monogram kampanje

| Fashion |

Instagram/ @gigihadid

Prošlog kolovoza je Burberry dobio novog izvršnog kreativnog direktora, Riccarda Tiscija, a s njim je uslijedila kompletna promjena imidža brenda - novi logo i TB monogram print.

Uz suglasnost osnivača britanske modne kuće Burberry, Thomasa Burberryja, čuveni print i logo ovog luksuznog brenda prvi put je promijenjen nakon dvadeset godina.

Instagram/ @gigihadid

U međuvremenu, Burberry je lansirao TB monogram kampanju s Gigi Hadid u glavnoj ulozi.

Instagram/ @gigihadid

Iako je Tisci prvobitno otkrio narančastu i tamno žutu kao boju printa, za novu kolekciju TB monogram print je prikazan u neutralnoj paleti čokoladno smeđe boje."To je simbol koji ne samo da obuhvaća Burberry baštinu, nego je i suvremen", rekao je Tisci o novom izdanju brenda.

Instagram/ @gigihadid

"S ovom kolekcijom sam želio proslaviti veličinu koju predstavljamo kao brend.", izjavio je.

 
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/wall.hr/public_html/admin/includes/media/videos.php on line 130

The Thomas Burberry Monogram collection