Poznati domaći modni kritičar Boris Banović po prvi će se puta naći u ulozi modnog dizajnera na nadolazećem FASHION.HR-u te predstaviti ekskluzivnu mušku kolekciju s potpisom autorskog branda 2B Boris Banović, a tim je povodom snimljena i kreativna modna kampanja. Kao uvod u reviju kojom će se predstaviti na FASHION.HR-u, snimljena je i modna kampanja čiji su protagonisti Nikola Zorotović, Antonijo Zorotović i Ivan Tokmadžić koji utjelovljuju suvremenog modernog muškarca. Kampanju potpisuje Dorijan Klju, styling kose djelo je Katice Topčić za American Crew, za make up se pobrinula Ivana Bilandžija Billy za Illamasqua-u dok je za styling modela zaslužan sam Banović.
"Inspiracija za kolekciju proizašla je iz činjenice da muškarac današnjice ima zaista zahtjevnu ulogu u društvu, puno se od njega očekuje. Osim da bude uspješan u svom poslu, gentleman, on mora biti i elegantan preko dana, a očekuje se da i navecer bude originalan - klasika sa pomakom. S ciljem da zadovolji te uvjete napravljena je jedna sveobuhvatna kolekcija koja prati životni tempo jednog modernog muškarca. Odjeća je napravljena od vrhunskih vunenih štofova pamučnih materijala, a posebno se pazilo na detalje i samu izradu odjevnih predmeta".- pojasnio je Banović.