Sjećate li se onog misterioznog odbrojavanja na trgu bana Jelačića? Napokon se zna zašto je sat postavljen - Radi izlaska nove ELFS kampanje!
Kampanja prikazuje "morning after" djevojačke večeri i svakako je atipična modna kampanja. Fotografije s potpisom Vanje Vascarca realno prikazuju kako izgleda jutro nakon dobre party večeri; Umorno i ponekad sasvim neobjašnjivo. U glavnoj ulazi se izvrsno snašla pjevačica Maja Šuput, ujedno i nova štićenica dvojca ELFS.
Svoju su suradnju objavili na reviji u sklopu 16. rođendana Cosma, kada im je Maja pjevala na pisti dok su manekenke pokazivale što će biti novi IT komadi sezone. Pitate li se zašto morning after djevojačke? Jer je Maja očito inspirirala dečke sa svojom novom stvari "Djevojačko veče" koju im je izvela i na reviji!
Specifičnost ove kolekcije su grafički, dijamantni i cvjetni motivi koje su inspirirali dizajnere za njihove prve autorske tkanine. Iako su printeve i prije imali, sada su po prvi puta pokazali autorske tkanine koje sadrže razne cvjetne motive poput delikatnog cvijeta trešnje do divlje rascvjetale fuksije. Ponovno koketiraju sa seksipilom, no nijanse ružičaste boje i cvjetni motivi nekako suzbijaju taj seksipil i stavljaju ga na granicu između žene i djevojke, tj. njihova pojava je toliko girlie da ponekad i zasjenjuje seksipil.
Osim Maje Šuput, modeli u kampanji su: Ema, Katarina, Kim, Lana, Luna, Mia, Nikolina za Talia Models i Anton, Nikola, Sandy, Ugo za AK Models Management, MUA je Simona Antonović, a kosu je sredio Salon Renata Kérastase.