Domaći modni brand koji se odmiče od uniformiranosti

| Fashion |

Nakon zapažene debitantske revije prikazane na prošlosezonskom Cro-a-Porteru, hrvatski modni brend Unaesthetik novu kolekciju predstavlja u formi kampanje iza koje stoji renomirani tim imena s hrvatske modne scene. Tako se iza objektiva našla jedna od najcjenjenijih hrvatskih fotografkinja Mare Milin koja je u svom prepoznatljivom estetskom izričaju vjerno dočarala emociju Unaesthetik brenda.  

Unaesthetik

Suradnja s Mare Milin rezultirala je bezvremenskim vizualima koji ne sugeriraju styling već prezentiraju svaki transparentni, poput paučine delikatan ručno dekonstruirani model zasebno. Time se krajnjem konzumentu daje apsolutna sloboda da uklopi željeni komad u svoj vlastiti stil. 

Unaesthetik

Ručna dekonstrukcija pletiva kao osnovna nit vodilja i dalje je glavna inspiracija prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada koji stvaraju cjeline a koje se može nazvati kolekcijom. Kako je u izradu svakog komada utrošeno nekoliko dana ručnog rada, Unaesthetik u potpunosti prati "slow fashion" koncept. Sa željom da se što više odmakne od zamorne uniformiranosti, Unaesthetik stvara komade koji ne poznaju granice spola trenda ni sezone, već meko omataju siluetu beskonačnim mogućnostima stiliziranja. Prijezir prema etiketama bilo koje vrste rezultira potpunim odsustvom istih, a svaki se komad kada je to moguće, personalizira ručno izvezenim inicijalima svog vlasnika.

Unaesthetik

Kolorit je i ove sezone sveden na minimum, pa tako prevladavaju sve nijanse sive, tek ponegdje akcentirane maslinasto zelenom i nezaobilaznom crnom. 

Unaesthetik

Kampanja je snimljena u prostoru C3 Projekt koncept storea u čijoj je ponudi uz ostalo i dio Unaesthetik kolekcije. Za kosu se pobrinuo Mijo Majhen, a za make up Petra Sever. U ulozi modela pojavljuje se Anita Lijić (Talia Model). Kampanju prati i look book kojeg je snimio uvijek odlični Franjo Matković sa modelima Teom Kramer i Ivanom Vukušić [Talia model]. 

Unaesthetik