Billie Eilish 17-godišnja je pop zvijezda o kojoj, trenutno, bruji cijeli svijet .
Ako niste primijetili, Billie Eilish ima odličan srpanj,a tek je polovina mjeseca. Nakon što se je sa svojim idolom, Justinom Bieberom, napravila remix za svoju pjesmu "Bad Guy", pop princeza današnjice postala je zaštitno lice za kampanju MCM-a jesen / zima 2019. godine, prvu kampanju Dirka Schönbergera, novog globalnog kreativnog direktora MCM-a.
Schönberger je izjavio da je Eilish uzor za mlađe generacije te da svoje fanove potiče da budu ono što jesu bez suzdržavanja.
Kampanju je snimila Lea Colombo,a Eilish je ostala vjerna svom stilu slojevitih, oversized komada u kremasto crvenoj MCM trenirci preko bijele košulje s MCM logotipom ispisanim oko vrata te MCM klasičnom, smeđom, monogram kapom i torbicom, koja se inače nosi oko struka, prebačenom preko jednog ramena.
Na drugim slikama možemo vidjeti Eilish u oversized crnoj trenirci s crvenom trakom na dnu rukava i oko gležnjeva na hlačama, uparenu s ružičastom MCM kapicom.
Eilish je u promotivnom spotu, objavljenom na službenim društvenim mrežama MCM-a, izjavila da voli glorificirati stvari koje ljudima stvaraju neugodu, a njezin neobičan pristup svemu, modi, glazbi, itd., učinio ju je glasom Gen Z-a te se savršeno se slaže s MCM-ovom estetikom.
Schönberger je dodao kako Eilish mijenja igru. Ne samo da remeti, nego se i osjeća kao da ne može biti korumpirana, ona nije marketinški trik, već je stvarna osoba koja se zbog svoje posebnosti, u vrijeme u kojem vlada uniformiranost, ističe na glazbenoj sceni.