Anti hate Diesel kampanja

| Fashion |

 Svi smo  nekada iskusili negativnost i kritiku na društvenim medijima.

Što god radite online, uvijek je neko spreman da vas kritizira. Čak i kada je mržnja neosnovana, većina se povlači. Ipak, bježanje od problema i gajenje negativnih osjećanja nije pomoglo nikome. Tretirajući mržnju ironijom i nepovredivošću, umanjujete štetu koju ona može nanijeti. Iz tog razloga pokrenuta je jedinstvena kolekcija Haute Couture, dizajnirana da oslabi mržnju.

Poznati su izabrali neke od najgorih komentara koje su ikada primili, a Diesel ih je pretočio u ekskluzivne Ha(u)te Couture komade za svakog od njih. Nicki Minaj proglašena je “Lošim momkom“. Gucci Mane primio je poruku: “Je*i se, uljezu“. Bella Thorne je dobila ime “Dr*lja“. Tommi Dorfman dobio je nadimak “P**rčina“. Svi ovi komentari pretočeni su u ograničena izdanja kolekcije Haute Couture.

Ovo novo poglavlje Diesel komunikacije započeto je i živi tamo gdje se rađa online mržnja– uglavnom na društvenim medijima – s nizom prilagođenih video zapisa za svakog člana ekipe poznatih. Oni u to ime plešu i ironično slave mržnju koja im je upućena, time pomažući da se prenese poruka kampanje.

DIESEL Ha̶u̶te Couture FW18