Nije Louis Vuitton jedini

Američka kompanija zamolila je umjetnika Jamesa Naresa da „posudi“ svoj jedinstveni print torbama koje će svoj debi imati ovog proljeća. Coach je iskoristio njegova djela na 6 različitih torbi od kojih će svaka biti napravljena u limitiranih 175 komada. Platnene torbe obrubljene kožom će se od 20.4.2012., prodavati u trgovinama i online za 798 $. U Hrvatskoj ne postoji Coach trgovina ali sve čari online kupovine su uvijek tu, stoga ako želite nositi u ruci ovo umjetničko djelo požurite jer limitirana serija samo što nije prodana.Louis Vuitton je možda razvio tu ideju, ali sada većina dizajnera torbi surađuje sa umjetnicima u stvaranju posebnih kolekcija. Gotovo svi, od Diora do Coacha su pokušali a čini se da je u slučaju Coacha ostvaren i značajan uspjeh. 

Okus makarona na usnama

Mislili smo da je nemoguće voljeti Ladurée više nego što je već volimo, ali onda je ovog tjedna stigla vijest da ova prestižna pariška slastičarnica pokreće vlastitu kozmetičku liniju. Iz poznate slastičarnice su najavili izlazak make-up kolekcije za veljaču sljedeće godine, stoga očekujte da će vas proganjati nova, slasna, šarena i slatka šminka.

Top 10 mitova gerila marketinga

Put do poduzetničkog uspjeha miniran je zamkama prerušenim u riječi mudrosti, a gerilci mogu razlikovati činjenice od priče. Postoje mnogi marketing mitovi koji bi trebali biti spremljeni negdje daleko, daleko gdje držite bajke braće Grimm. Možda i jesu zabavni za čitati, ali su pogubni za bilo kakve marketinške aktivnosti. Kruže stotine takvih mitova, ali ovdje ćemo obraditi samo njih 10.