Davnih 1940-ih Gucci je započeo prvu suradnju s Japanom, kada je počeo njihov bambus uvoziti za ručke svojih torbica, a kako se zna reći - ostalo je povijest!
Danas se Japan smatra vrlo bitnim tržištem za Gucci, a povodom njihove 50. obljetnice na ovom tržištu, Gucci izdaje niz specijalnih proizvoda i događaja. Dio tih proizvoda čine i specijalne edicije Flora torbica i modnih dodataka, koji u prodaju dolaze u ožujku. Simpatično je spomenuti kako će svi prihodi od prodaje svilenih šalova ići u humanitarne svrhe, točnije u UNESCO-vu ''GUCCI Scholar initiative''.
Izlazak torbica pratit će i događanje imena “The House of Artisans˝ koji će javnosti pokazati umjetnost ove modne kuće. Kasnije će tijekom svibnja na ponovnom otvaranju dućana u Aoyami bit priređena izložba Gucci Première haljina i debi capsule kolekcija s potpisom Lapa Elkanna.
Održat će se i UNESCO večera čiji će domaćini biti CEO Patrizio di Marco i kreativna direktorica Frida Giannini, a planiraju i raditi s nogometašem Hidetoshijem Nakatom na još jednom humanitarnom projektu.
Radi se o projektu ''Revalue Nippon Project’' kojim se žele održati tradicionalne vrijednosti izrade i dizajna japanskog nasljeđa. Određeni proizvodi proizvedeni za event ići će instantno u humanitarne svrhe.