New Wave filmovi koji su utjecali na modu

| Fashion |

U industriji kao što je modna, gdje dizajneri iznova traže nešto novo, shvatili smo što je ono na što se uvijek vraćaju-Francuski New Wave filmovi i njihova estetika. Nepresušna inspiracija iz francuskih filmova iz kasnih 50-ih i ranih 60-ih godina prošlog stoljeća je vječno uporište mnogih svjetskih dizajnera. Posljednji primjer je kolekcija Jason Wua za Target za koju je izjavio da je inspiraciju pronašao u Nouvelle Vague-u. Politički osviješten i seksualno provokativan, ponekad i nasilan, utjecaj kontroverznog  francuskog New Wave stila već više od 50 godina prisutan je u modi a zasigurno će i ostati izvor inspiracije mnogima. Donosimo vam nekoliko filmova francuske kinemtografije koje dizajneri obožavaju.

Bande a part

Bande a part, 1964.godina

Ovaj film prepoznatljiv je po oštrim krojevima i romantičnoj estetici, ali i po eksperimentiranju u filmskim tehnikama, kako narativnom tako i vizualnim. Utjecaj New Wavea na modu vjerovatno ima veze s ukupnim stavom i estetikom filmova iz tog perioda.

Vivre a vie

Vivre a vie, 1962. godina

Anna Karina definitivno je bila predstavnica New Wavea, glumica koja je bila udana za Jean-Luc Godarda. Kreativni direktor modne kuće Rochas Marco Zanini nju često koristi kao inspiraciju za svoje kolekcije i nerijetko navodi da mu je Vivre a vie jedan od omiljenih filmova. U filmu, Karina, napušta obitelj i odlazi u grad u želji da postane glumica, međutim počinje se baviti prostitucijom, što je tipično za fatalizam New Wave-a, i suočava sa sa tužnim i kobnim završetkom života.

Jules et Jim

Jules et Jim, 1962. godina

Film François Truffaut-a, Jules et Jim, klasičan je primjer ménage à trois situacije.Iako po epohi nije smješten u tadašnje godine , već u rane godine 20-og vijeka, ovaj film je za sestre Rodarte omiljeni ali i nepresušna inspiracija kada je moda u pitanju.

Contempt

Contempt, 1963. godina

Plava kosa, mačkaste oči, crni eyeliner i crveni ruž, zavodljivost i kako bismo rekli... ta guza! U drugom dijelu francuskog New Wave-a imamo Brigitte Bardot u filmu Contempt, u kojem je ona besprijkorno stilizirana. Ovaj look poznat nam je mnogo kasnije jer se provlačio kroz bezbroj editorijala , kampanja ali poslužio je mnogima kao inspiracija za kolekciju ili pak osobni stil.

Breathless

Breathless, 1960. godina

I na kraju Breathless, film Jean Luc-Godarda iz 1960. godine. Potpuno je suvišno spomenuti da je majica na pruge koju Jean Seberg nosi u filmu komad koji je postao basic komad, tj . onaj koji morate imati u svom ormanu, tzv. klasični komad.Također, napomenuti ćemo da kasnije u filmu Romana Polanskog Rosemary’s Baby, glumica Mia Farow nosi istu frizuru, koja je malo kasnije postala simbol 60ih godina i "it " devojaka.