Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Parisa

| Beauty |

Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Paris-a
Zrinka Cvitešić

L’Oreal Paris, službeni make-up sponzor Sarajevo Film Festivala, predstavio je nove trendove u šminkanju nazvane So couture!, Summer look i Metallic look koje je osobno predstavila glumica Zrinka Cvitešić.

“Zaista je velika čast biti na jubileju Sarajevo Film Festivala, naročito kao gošća L’Oreal Parisa čiji su proizvodi sastavni dio mog poslovnog i privatnog svijeta. Sva tri looka koja smo pripremili i prezentovali danas na Festivalskom trgu će, vjerujem, poslužiti mnogim damama kao inspiracija za predstojeće dane festivala. Ono što bih posebno istakla je da sam, u ovoj suradnji zaista osjetila duboku posvećenost tima L'Oreala u otkrivanju i isticanju prirodne ljepote u svakoj od nas”, istakla je Zrinka Cvitešić.

Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Paris-a
Zrinka Cvitešić

Zrinka Cvitešić je osvojila bosanskohercegovačku publiku ulogom u filmu “Šta je muškarac bez brkova” za koji je osvojila nagradu “Srce Sarajeva” za najbolju glumicu 11. Sarajevo Film Festivala.

L’oreal Paris kao službeni make-up sponzor Sarajevo Film Festivala će od 15. do 23. kolovoza biti zadužen za šminkanje glumica i specijalnih gostiju u L’Oreal Paris Make up lounge roomu na Festivalskom trgu. Po prvi put kolegama vizažistima će se pridružiti i frizeri L'Oreal Professionnela (saloni Šabić) koji će biti zaduženi za glamurozne frizure te tako zaokružiti L'Oreal Red Carpet look.

Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Paris-a
Zrinka Cvitešić

“U prethodne dvije godine kreirano je više od 800 look-ova sa više od 400 osoba među kojima su bile glumice, tv lica, poznate ličnosti iz cijelog svijeta. Zadovoljstvo nam je što svi posjetitelji prepoznaju dašak glamura na zvijezdama crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala, stoga smo ovu godinu napravili i korak dalje, u saradnji s frizerom-partnerom L’Oreal Professionnela, omogućit ćemo zvijezdama i gostima potpuni L’Orealov look s crvenog tepiha”, rekao je Laurent Sorieul, generalni direktor Divizije robe široke potrošnje L’Oreala ADRIA.

Posebno moramo pohvaliti Zrinkino izdanje u dugoj crvenoj haljini s potpisom Matije Vuice - zaista je bila prava vizija u crvenom!

Zrinka Cvitešić predstavila nove make-up trendove L’Oreal Paris-a
Zrinka Cvitešić