CeraVe je kultni američki brend za njegu kože koji je veliku popularnost stekao zahvaljujući društvenim mrežama, odnosno TikToku na kojem je njihove proizvode preporučio jedan od najpoznatijih Influencera koji se bavi skincareom.
CeraVe postoji od 2005. godine, ali njegov put do postajanja virusnim djelomično je zahvaljujući Hyram-u, YouTubeu i TikTok senzaciji koji dekonstruiraju proizvode za njegu kože i njihove sastojke te pokazuju sljedbenicima ispravan način njihove primjene.
Ovaj američki brend se ističe proizvodima opskrbljenim s tri esencijalna ceramida koji čine 50% prirodne barijere vaše kože. Ovaj sloj masti pomaže zadržati vlagu u koži, štiti je od vjetra i drugih elemenata, stvara prepreku protiv bakterija, prašine, prljavštine i drugih nadražujućih tvari.
Osim toga, CeraVe proizvodi su obogaćeni hijaluronskom kiselinom za cjelodnevnu hidrataciju i pametnom patentiranom tehnologijom isporuke kako bi se osiguralo kontrolirano otpuštanje sastojaka tijekom cijelog dana.
Tom Allison, suosnivač CeraVea, rekao je da su proizvode razvili u suradnji s dermatolozima, a preporučuju ih osobama koje imaju problema sa stanjima kože poput rozaceje i akni, stoga nije ni čudno da Brend CeraVe ima pravi kult sljedbenika, osobito među osobama s problematičnom kožom.
CeraVe polako postaje kultni brend za njegu kože i najbrže rastući skincare brend u SAD-u. To je ujedno i marka broj jedan koju dermatolozi preporučuju za suhu kožu iz cijelog svijeta. Vremenom se paleta proizvodi proširila i krenula u kiseline, kreme za oči i njegu tijela, zadržavajući pritom obećanje da će sadržavati esencijalne zaštitne keramide. Najpopularniji proizvodi su CeraVe hidratantna krema i CeraVe cleanser pa vam ne ostaje ništa drugo nego da probate.