Novi izgled Chanelove kultne bočice

| Beauty |

Chanel N°5, najpopularniji i najprodavaniji miris na svijetu koji je nakon čuvene Coco proslavila i holivudska diva Marilyn Monroe dobio je novo ruho.

Čarobna kristalna bočica bordo nijanse odiše senzualnošću pariške noći.

Luksuzna ambalaža predstavlja prvu promjenu u povijesti ovog remek-djela Ernesta Boa, što je dovoljan razlog da predani kolekcionari i obožavatelji klasike pohrle u Chanel trgovine i ovu bočicu među prvima dodaju svojim bogatim mirisnim kolekcijama.

Uz opće oduševljenje među svjetskim beauty Influencerima, vijest o ovoj limitiranoj seriji postala je još privlačnija kada je iz PR službe brenda pristigla informacija da će 55 najbržih kupaca dobiti fantastičnu pogodnost: priliku za kupnju mirisa u bočici koja sadrži 900 ml.

Osim ekskluzivnog izdanja ovog izvanvremenskog mirisa s notama ruže, luksuzna modna kuća na tržište će lansirati i toaletnu vodu legendarne “Petice”, a ovi proizvodi će biti dostupni od 1.studenog.