Dobrodošli u Gen Z ljepotu, gdje su formule čiste, a ambalaža slatka.
Zvijezda serije Stranger Thingsa, Millie Bobby Brown, uskoro će objaviti svoju liniju skincare i make-up proizvoda, Florence by Mills. Sa samo 15 godina ona je najmlađa slavna osoba koja se upustila u rastući beauty posao.
Iako smo pretpostavljali da je samo pitanje vremena kada će glumica sklopiti neki beauty ugovor, iznenadila nas je činjenica da je ona posljednje dvije godine bila je zaokupljena radom na vlastitom brendu.
Kad je riječ o Florence by Mills, Millie pojavljuje se koncept čiste kozmetike , bez okrutnosti s fotogeničnom ambalažom i etosom poboljšanja samoizražavanja. Sve je vrlo 2019. godina.
Liniji za njegu kože uključuje 'Clean Magic Face Wash', 'Zero Chill Mist Face', 'Dreamy Dew Moisturizer' i 'Swimming Under Gye jastučiće za oči' za koje se pretpostavlja da su namijenjene specifičnim potrebama kože tinejdžera.
Šminka u kolekciji izgleda podjednako razigrano, a uključuje kozmetiku u boji poput 'Glow Yeah Lip Oil' i 'Like a Light Skin Tint'.
Brown je na Instagramu podijelila videozapis kojim je objavila vijest, a on je dobio gotovo četiri milijuna pregleda u prvom danu. Sam račun branda ima već više od 300 tisuća sljedbenika, što dokazuje da je Beach House, matična tvrtka koja je s Brown surađivala na kolekciji, napravila ispravan potez.
Na tako zasićenom tržištu Brown nekako popunjava prazninu. Treba li tinejdžerima balzam za oči 'Look Alive Eye', nije pitanje kojim se bavimo, ali ova linija, koja nije samo vrhunska roba slavnih, omogućuje tinejdžerima da se osjećaju zastupljenom i pruža im alate kojim se mogu odlučiti što za njih znači ljepota. A to je, bez sumnje, kako izgleda budućnost koja uključuje sve dobne skupine.