Glamurozne kućne vile kao novi trendovi u kosi

| Beauty |

I ove godine Opiumov kreativni tim odlučio je napraviti odmak od uobičajenih, već viđenih kreacija na ženskim glavama. Dok je prošlogodišnju kampanju poznati frizerski studio u Centru Kaptol posvetio Drijadama, nimfama koje prebivaju u šumama, u središtu ovogodišnje je žena koja prebiva u stvarnom svijetu.

Za razliku od Driada, suvremena žena nije nimalo mitsko biće, ali je sve što čini kako bi balansirala između posla, karijere i obitelji ravno čaroliji. I u svemu tome, brigu o sebi najčešće stavlja na posljednje mjesto. Upravo zato, kreativna direktorica Opiuma Tea Matičević odlučila je svoju proljetnu kolekciju posvetiti njima – čarobnim ženama koje zaslužuju glamur u svakodnevnom životu. I tako oživotvoruju mit.

Svila, saten, volani, velne kao u zlatno doba Hollywooda, natapirane visoko podignute punđe, najnježniji uvojci koji podcrtavaju ženstvenost, romantični cvjetovi što uokviruju lice ukomponirani su u interijer koji u modernom ključu reinterpretira stilske epohe ili motive (ogledalo Sturm und Drang, luster Skygarden, fotelja Nube, lounge chair i otoman Eames, Kartell Victoria stolac…).

Proljetno-ljetnu kampanju 2014. Frizerskog studija Opium, hommage glamuru u svakodnevnom životu, osmislila je je kreativna direktorica Opiuma Tea Matičević, a snimio ju je Sever Zolak, autor čije su fotografije objavljene i u britanskom Vogueu.