Douglas parfumerije otvorile vlastitu beauty akademiju

| Beauty |

Nakon izuzetno uspješne godine, Douglas parfumerije nastavljaju u istom pozitivnom tonu. Dosadašnje edukacije i usavršavanja djelatnika unaprjeđena su i podignuta na višu razinu te je otvorena jedinstvena Douglas beauty akademija.

Zamišljena kao mjesto na kojem će djelatnicima Douglas parfumerija biti omogućena još bolja i opsežnija edukacija od strane stručnjaka, akademija je posebna iz više razloga. Jedan dio akademije dizajniran je poput parfumerije te se u njemu nalaze razni make up brendovi, mirisi i proizvodi za njegu lica i tijela kako bi se u poznatom okruženju djelatnike učilo svemu što trebaju znati o brendovima prisutnim u poslovnici i kako na najbolji način navedeno prezentirati kupcu. U takvom ambijentu, edukacije će držati brojni stručnjaci i treneri svjetski poznatih brendova dostupnih u Douglasu, a sve s ciljem dijeljenja praktičnog znanja o proizvodima, novitetima i trendovima na tržištu koje će djelatnici moći lakše primijeniti u poslu te uz ulogu prodavača imati i ulogu beauty savjetnika kojemu se kupci mogu obratiti s povjerenjem. Navedeni pristup se pokazao uspješnim u osiguravanju vrhunske usluge, stoga je Douglasu želja kontinuirano educirati djelatnike na ovaj način, ali i privući što više predavača koji će sudjelovati u akademiji. 

Paula Sikirić, Donna Lugonja i Ivana Mišković

Prema riječima Adrijane Bokan, Douglas akademija označit će prekretnicu u poslovanju, a za nju postoje veliki planovi u budućnosti budući da je cilj pretvoriti ju jednog dana u školu šminkanja i mjesto edukacije ne samo za djelatnike, nego i za sve kupce i zainteresirane osobe koje žele znati više o čarobnom beauty svijetu.

Uz stavljanje velikog naglaska na uslugu, veliki napori ulažu se i u renoviranje prodajnih mjesta. Modernizirane i preuređene parfumerije otvorene u Varaždinu, Šibeniku, Dubrovniku, Splitu i Puli dio su strategije unaprjeđenja poslovanja s ciljem pružanja jedinstvenog iskustva kupovine. Tako poslovnica u Dubrovniku na impresivnoj površini od čak 217 kvadrata po prvi puta u Hrvatskoj nudi jedinstveni koncept izlaganja proizvoda za njegu kože uz savjete za beauty rutinu, dok se kod preuređenja ostalih parfumerija vodilo računa o proširivanju postojećeg asortimana te stvaranju atraktivnog beauty odredišta s najmodernijim namještajem i uređenjem.

Dodatno je na otvorenju predstavljeno i novo web skladište s većim prostornim kapacitetom i najnovija pogodnost za kupce – pick up station, mjesto na kojemu kupci u istom danu mogu naručiti i preuzeti svoj paketić. Uz sve navedeno, preostaje nam još samo vidjeti s kojim odličnim novostima i trendovima će nas u budućnosti iznenaditi Douglas parfumerije.